Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Ilmoittaudun molempiin.

Merkit täyteen… merkit täyteen… merkit täyteen…

8 tykkäystä

Mukana molemmissa, koitan ASAP päästä töistä lähtemään, että kerkeen tohon klo 16.15 tai siihen lähimaastoon ruokailee :3

12 tykkäystä

Tulen paikalle molempiin. Hyvä, että saadaan järjestymään!

7 tykkäystä

Tervetuloa kaikille!

Ilmoitan ensi viikon maanantaina alustavan osallistujamäärän ravintolaan ja terassille. Ilmoittautumisen ehtii tehdä sen jälkeenkin, mutta nyt olisi hyvä hetki painaa liipaisimesta ja kertoa lähtevänsä mukaan. Et kadu!

10 tykkäystä

Mukana molemmissa. Kiitokset järjestelyistä jo etukäteen!

7 tykkäystä

Mukana tulossa syömään ja ehkä nopea piipahdus terassille.

8 tykkäystä

Tuun kans, jos sijoittamisen lisäksi kirjallisuudesta ja kirjoista kiinnostuneita muitakin, niin löytyy jutun juurta. Olen valmis kuuntelemaan lempikirjojen/osakkeiden
perusteluja. Saa myös valistaa hyvistä leffoista ja taiteesta. Mut tunnistaa paksuista mustista silmälaseista ja lyhyydestä 173 cm vartta.

8 tykkäystä

Minä olen ainakin kirjallisuuden ystävä, vaikka viime vuosina onkin tullut luettua harmillisen vähän. Tällä hetkellä ehkä etsin itselleni sopivaa genreä tai tyylisuuntaa, johon voisin uppoutua. Ehkä saan nyt miitistä sitten jotain hyviä kirjavinkkauksia :crossed_fingers:

5 tykkäystä

Mukana molemmissa, mutten taida ihan ehtiä alkuun.

7 tykkäystä

Aivan alkuun haluaisin kiittää…
JHeiskasta järjestelyistä.

Toisekseen, ilmoittautuisin tämän fantastisen tapahtuman ruokailuosioon.

Junaliput on nyt ostettu ja kesän kohokohta häämöttää.

Siihen saakka aion uneksia matkasta tarunomaiseen Hesuliin.

Näkemisiin!

Jälkikirjoitus, ehditkö tarunomainen @Sijoittaja-alokas tällä kertaa mukaan :blush:?

9 tykkäystä

Kiitoksia, kun kysyt. :slight_smile:

Olen tuolloin aivan toisaalla, vähän ylempänä ja keskempänä Suomea mahdollisesti.

Mukavaa ja yhteisöllistä päivää kaikille osallistujille! (+ kiitokset @JHeiskanen )

6 tykkäystä

Tulossa sekä syömään että terassille - kiitos jo etukäteen järjestelyistä!

8 tykkäystä

Tulossa syömään, mahdollisesti myös terassille. Kiitos järjestelytoimikunnalle jo etukäteen. Täytyykin alkaa kahlaamaan Meemi-ketjua ja Meemi-osakkeita läpi jos vaikka tulee visalle jatkoa. Se oli hauska viimevuonna

9 tykkäystä

Mä voisin kans tulla mukaan, kun satun olemaan kaupungissa :).
Hauska nähdä Inderes foorumijengiä livenä. (Molempiin)

23 tykkäystä

Tervetuloa! Viime vuonna Witted olikin ainakin omassa pöydässä yksi puhutuimmista yhtiöistä :wink:

Samalla toimit miitissä kätevästi maamerkkinä. Osallistujat löytävät oikeaan paikkaan, kun tunnistavat sinut. Edellisellä kerralla tätä virkaa toimitti @Johannes_Sippola .

8 tykkäystä