Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Päivämäärä olisi kyllä huippujuttu minunkin kannalta, sillä kalenteri täyttyy, enkä haluaisi tätä väliinkään jättää…

3 tykkäystä

Itsekin olen tapahtumasta jälleen kiinnostunut, mutta ylihintaisesta koff-ratikasta en niinkään.

Olen itse mestoilla varmaan melko hyvin kesäaikaan (toistaiseksi ainoa varma meno on pokeriturnaus Rozvadovissa kesäkuun alussa) ja messissä useimmissa suunnitelmissa.

Viime kertainen setti oli mielestäni hyvä, mutta olen avoin myös uusille ehdotuksille.

4 tykkäystä

Mitä ratikkaan tulee, niin ennemmin maksan normiratikasta sen 3 euroa ja pyöritään sen kyydissä omat juomat mukana kunnes joku tulee häätämään :rofl:

Myös jonkinlainen puistokeikka osana miittiä olisi mahtava, mutta siihen tarvitsee toki jonkinlaisen vaihtoehdon jos taivaalta sataa jotain. Random-heittona nostan puistokeikan kohteeksi Suomenlinnan.

11 tykkäystä

Unohdetaan koko ratikka :joy:

Ei tuo minua henk.koht kiinosta ollenkaan, kunhan virittelin keskustelua :face_with_hand_over_mouth:

Päivämäärä ehdotuksia vaan kehiin!

4 tykkäystä

Jos pitää olla heinäkuussa, niin meikäläiselle sopii heinäkuun lopussa. Ois mielenkiintoista nähdä hahmoja, kun viime vuonna ei päässyt.

5 tykkäystä

Yleisön pyynnöstä tässä on kalenteri, josta pääsee äänestämään päivää miitille. Tarjolla on vain heinäkuu, koska silloin olen lomalla.

Valitettavasti tämä äänestysalusta ei ole kovin käyttäjäystävällinen, kun jokainen päivä pitää kliksutella erikseen. Koittakaahan kestää :pray: :muscle:

11 tykkäystä

Hellou!

Käykäähän vielä äänestämässä sopivaa päivämäärää miitille, jos haluatte vaikuttaa päivämäärään. Linkki löytyy tuosta ylemmästä viestistä :point_up_2:

Tällä hetkellä näyttää siltä, että miitti pidetään heinäkuun lopussa. Vastauksia ei vielä ole kovin montaa, mikä varmaan johtuu siitä, ettei kaikilla ole kesäreissut vielä tiedossa. Nyt jokaisella äänellä on erityisen paljon painoarvoa, joten ääntä kannattaa käyttää :wink:

9 tykkäystä

Kansa on puhunut!

Äänet on annettu, enemmistö on puhunut ja miitin päivämäärä on päätetty. Vuoden 2024 Inderes-miitti järjestetään Helsingissä keskiviikkona 24. heinäkuuta.

Ohjelma on sama kuin viime vuonna: ruokaa, juomaa ja sijoitusaiheisia keskusteluita. Oma salkku on ainakin niin rumassa jamassa, että hyvät sijoitusideat ovat enemmän kuin tervetulleita :smiley:

Tarkemmat aikataulut, ilmoittautumiset ja muu hoidetaan sitten lähempänä. Mutta pistäkäähän kaikki kalentereihinne 24.7. ja käskekää lähipiirinne järjestää häät, synttärit ja muut vähemmän tärkeät juhlat muina päivinä.

39 tykkäystä