Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Onkos ne karkelot huomenna vai ylihuomenna? Aikataulu taisi olla et klo 17.00 Woolshed?

5 tykkäystä

Huomenna nähdään, kello 16:15 :blush:.

5 tykkäystä

Huomenna 24. heinäkuuta tavataan!

Ruokailu alkaa Woolshedissä kello 16:15. Ei haittaa, jos tulet hieman myöhässä. Pyrin itse olemaan paikalla hieman aikaisemmin, jos joku haluaa juoda terassilla tuopin ennen itse tapahtuman alkua.

Woolshedin osoite on Töölönlahdenkatu 3B.

Ruokailun jälkeen siirrymme terassille Kampin Teerenpeliin n. kello 18:00. Teerenpelin osoite on Olavinkatu 2.

Jos jollain syöminen venyy, ei hätää. Terassille voi siirtyä sitten, kun itse kullekin niin sopii.

Jos jollain on kysyttävää tapahtumaan liittyen, mulle voi laittaa viestiä tähän ketjuun tai sitten yksityisviestillä.

13 tykkäystä

Olikohan Ruoholahden väkeä tulossa paikalle, olisi kiva taas tavata? Toisaalta olisihan sitä voinut käydä Ruoholahdessa kahvilla jos joku päästäisi sisään, toisaalta aika lyhyellä varotuksella tulee :sweat_smile:

6 tykkäystä

Tähtään terdelle!

22 tykkäystä

Voe rähmäpulla… aamulla kurkku kipeänä ja äsken nousi kuume 37,4 kun mittasin… hauskaa iltaa kaikille, itseltä jää tällä kertaa väliin… :frowning:

15 tykkäystä

Samoin. Korvatulehdus vei menohalut. Pitäisi olla lentokunnossa parin päivän päästä. Ei uskalla ottaa riskejä.

14 tykkäystä

Harmi, että tauti vähensi osallistujia! Paranemisia teille!

Ja muille muistutus etukäteisestä nestetankkauksesta ja mahdollisesti myös aurinkorasvasta. Kuuma päivä tulossa! Ite tässä just tankkaan vähän vissyä, että pysyy suolatasapainokin kunnossa iltaan asti.

15 tykkäystä

Miehiä kaatuu vasemmalta ja oikealta😵 paranemisia itse kullekin!

Minullakin oli aamulla selkä sen verran kipeä, että piti lihasrelaksantti ottaa. Tänään siis pitää olla limu- ja mehulinjalla liikenteessä.

14 tykkäystä

Näiden synkkien uutisten keskellä voin omasta puolestani todeta, että olen täysin valmistautunut ja motivoitunut tähän hetkeen.

Tuntuu, että kuntopiikki sekä fyysisesti että henkisesti tulee osumaan nappiin.

Olen 15 min sisään Woolshedissä. Nähdään siellä!

27 tykkäystä

En ole ilmoittautunut joten tämä ei ole miesvahvuudesta pois mutta haluan kärsiä yhdessä (jaettu tuska on kaksinkertainen tuska tjsp).

2.5vkoa nuhaa lomien keskellä ja lääkäri määräsi tänään antibioottikuurin.

Pitkään elättelin toivetta että olisin päässyt terassille moikkaamaan koska paranen ihan kohta (vrt. ihan kohtahan se kurssinousu alkaa) mutta no such luck, jää hesulin reissu väliin.

Voin kotosalla tuijotella sitä toista hesulia, eikös se pahanmakuisin lääke ole se joka toimii :thinking:

Ottakaahan kylmät ylpeästi älkääkä vertailko YTDeitä :beers:

14 tykkäystä

Meikän tunnistaa Inderes-lippiksestä ja -paidasta, kohta piakkoin Woolshedillä :smiling_face_with_three_hearts:

11 tykkäystä

Olittehan nyt varmasti menossa sinne Teerenpeliin tämän jälkeen?

9 tykkäystä

Allekirjoittanut on ainakin siinä käsityksessä kyllä :sweat_smile:

5 tykkäystä

Laitan pillit pussiin toimistolla pian ja alan siirtyä Woolshediin. Minut tunnistaa vihreästä pikeepaidasta.

Nähdään pian!

7 tykkäystä

Meitä on jo kokoontunut pieni joukko tähän Woolshedin eteen. Tervetuloa!

7 tykkäystä

Kyllä ollaan menossa terdelle. Merkkejä merkkejä täyteen.

8 tykkäystä

Siirryttiin nyt ravintolaan sisään. Ollaan peräpöydissä. Seuratkaa Johanneksen Inderes-lippistä.

9 tykkäystä

Mutkia matkaan myös täällä mutta tulossa ollaan. Jättäkää pihvejä mullekin.

9 tykkäystä

Olen jo Teerenpelissä, en tunnista ihmisiä välttämättä jos emme ole ennen tavanneet mutta minut tunnistaa Hesulin elämänilon vieneestä silmien pohjattomasta katseesta.

49 tykkäystä