Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Todella hienoa tämmöinen. Mukavaa iltaa teille kaikille.

14 tykkäystä

Mä en sittenkään valitettavasti pääse. Toivottavasti ensi kerralla sitten! tai jos joku järkkää tapahtumaa muualle päin Suomea.

4 tykkäystä

Niskat on niin jumissa ettei voi asentoa sängyssä vaihtaa. Toivottavasti lääkäri osaa korjata ennen iltaa.

8 tykkäystä

Illalla seura on niin rentouttavaa, että aukeaa pahimmatkin jumit😎

Otan kyllä osaa. Kärsin usein arjessa niskajumeista, mutta lomalla on helpompaa.

5 tykkäystä

image

C U soon! :heart_hands: :smiling_face:

9 tykkäystä

Niskatuen ja vahvojen lääkkeiden takia jää kyllä iltapelit vähemmälle. Pyrin tulemaan syömään kuitenkin.

8 tykkäystä

Nähdään teerenpeliä/terdellä klo 19 pintaan :slight_smile:

5 tykkäystä

Mun työkaveri “päätti” sairastua just tänään, joka tarkoittaa sitä että minä tuuraan häntä tämän illan ja ehkä vielä huomisenkin.
En siis pääse tulemaan tänään :slightly_frowning_face:

5 tykkäystä

Hyvin todennäköisesti myös tulossa terassille :sunny:

4 tykkäystä

Mä tuun siin 17:00 maissa whoolshediin! :slight_smile:

13 tykkäystä

Allekirjoittanut saapuu paikalle n. klo 16.20 :slight_smile:

7 tykkäystä

Olen kohteessa! Jos joku muu on myös hyvissä ajoissa liikkeelle, niin tervetuloa tähän terassille🍻

Jos jollain tulee jotain asiaa tai ongelmaa, niin pistäkää viestiä tähän ketjuun tai yksityisviestillä. Pyrin vahtaamaan kumpaakin aktiivisesti.

18 tykkäystä

Ollaan täällä kolmessa peräpöydässä. Tunnistaa hienosta pukeutumisesta ja siitä, että ei ole kuin keski-ikäisiä äijiä.

18 tykkäystä

Tulossa ollaan, noin viideltä siellä. Tunnistukseen voi käyttää Pokeritieto-hupparia ja Las Vegas-lippistä :rofl:

7 tykkäystä

Tämä ei ole spämmiä: 460
5711

3 tykkäystä

Palailen miittiin arviolta klo 19.30 terassille nyt kun sain unohtuneen passini haettua =)

10 tykkäystä

Onkos terassilla jo joku, mä tulin just! Farkurotsi päällä

7 tykkäystä

Oli hauskaa. Harmillisten sattumien takia vaihtui poikamiesilta perhehotelliin ja piti lähteä jo heti ruokailun jälkeen. Pitäkää hauskaa!

13 tykkäystä

Osallistun etänä.

18 tykkäystä

Tiedoksi kaikille myöhässä osallistujille: ollaan nyt Teerenpelin yläterassilla.

8 tykkäystä