Mä voisin ihan näin epävirallista reittiä nyt asettua ehdolle nimitys- ja palkitsemistoimikuntaan, jos kenelläkään ei oo mitään sitä vastaan
@JHeiskanen kuvaamaan kohtaan kaksi mulla on omalta osaltani yksinkertainen vastaus: hoidan virkaa Inderesin yhteisön vaatimalla vakavuudella, eli siihen allokoin aikaa juuri sen verran kuin koen yhteisölle ja yhtiölle kaikista parhaaksi - luonnollisesti tässä ei jousteta alaspäin, vaan pikemminkin ylöspäin ajankäytössä. Vaikkei minulla ole tällaisesta toiminnasta aikaisempaa kokemusta, niin tästä huolimatta väittäisin minun olevan nopea oppija tarvittaessa, ja adaptoitumiskykyni uuteen ympäristöön ja uusiin tilanteisiin on etenkin intohimooni (joihin kuuluu mm. Inderesin toiminta kaikissa sen muodoissa) kohdistuvissa asioissa mielestäni hyvällä tasolla. Olen Inderesin yhteisön jäsenenä ollut jo vuodesta 2017 asti, ja siten mielestäni edellytykset viran hoitamiseen varsinkin Inderesin kulttuurin ja ikuisuustavoitteiden näkökulmasta ovat erittäin hyvät