Inderes Oyj - "Yhtiö kuuluu kaikille"

Asetumpa itsekkin tähän ketjuun ehdolle. Sippola siirtelee koko konkkaronkan sitten vaikka omaan ketjuun jos floodautuu :slight_smile:

Aiheeseen liippaavaa kokemusta:
Juuri HHJ (hyväksytty hallituksen jäsen) -kurssin käyneenä haluaisin päästä ulosmittaamaan uusia taitoja hallituksen rakentamisessa. Yksi sijoitusyhtiön hallituspaikka löytyy tällä hetkellä, ja juuri tänä keväänä lopetin yhden hallituspaikan (jota tehtiin myös honorilla/rakkaudesta lajiin) joten aikaa vapautui siltä osin. Kaikissa hallituksissa missä olen itse toiminut, olen ollut yhtiöstä riippumaton jäsen (en ole ollut johtoa, enkä omistajia). Hallituskokemusta nyt reilu 6 vuotta.

Jotakin historiallista:
Yhteisössä on nyt tullut oltua jokunen vuosi, joku mode varmaan näkis että millon tänne eksyin :wink: lienee joskus 2018 ehkä… Osakemarkkinoille olen osallistunut vuodesta -99 (Nokiaa salkku täynnä teknokuplaan, nevö foget). Inderesiin tutustuin kun luin analyysejä Nordnetin kautta joskus ennen muinoin, ja laatu on pitänyt kyydissä :smiley: (premiumit luonnollisesti löytyy).

Mitä muuta haluan sanoa:
Oikeanlainen toimiva hallitus, oikeassa vaiheessa, johdon esimiehenä ja apulaisena, on edellytys pitkän tähtäimen strategian luomiselle ja implementoinnille :sunglasses:

ps. IPO laput salkussa (+lisäykset), hodl

Edit. Sanottakoon vielä että vaikka -99 vuodesta on lappuja ollut salkussa niin olen -86 syntynyt :smiley:

84 tykkäystä