Inderes Oyj - "Yhtiö kuuluu kaikille"

Kiitos teille! tässä ollaan (Vernerin lanseeraaman) yhteisöohjautuvan yrityksen käsitteen äärellä. Voin myöntää, että en itse ole antanut yhtäkään käskyä tai järjestänyt kokousta siitä, että nyt pitäisi muuttua. Tiedän, että yhteisön palaute käynnistää täällä keskustelua ja uutta ajattelua, ja se taas synnyttää organisaatiossa uutta toimintaa. Ei mitään yhtä hokkuspokkusta, mutta tämä usein näyttäytyy lukuisina mikromuutoksina. Jokainen meistä on sensori yhteisöön ja asiakaskuntaan, ja sieltä tulevat havainnot kriittisesti prosessoituna ohjaavat meidän tekemistä. Firmalla on selkeä johdettu suunta, mutta se samalla sopeutuu jatkuvasti ympäristön muutoksiin ja vaatimuksiin. On meille iso vahvuus, että tällaista dialogia voidaan käydä näin laajassa mittakaavassa ja näin avoimesti myös tämän sidosryhmän kanssa.

Aiheeseen vähän liittyen olen jo ajat sitten devaajien kohdalla huomannut, että minun pyyntö jostain uudesta toiminnallisuudesta huomioidaan siinä missä kenen tahansa muun (tai joskus yhteisön toiveet tuntuvat ajavan edelle). Hyvä niin :slight_smile:

P.S. pizzalaskuri pitäisi kyllä saada uusille sivuille @Miikka_Laitila

52 tykkäystä