Inderes Oyj - "Yhtiö kuuluu kaikille"

Aika tavalla samoilla linjoilla olen edellisten kirjoittajien kanssa, en ainakaan ole huomannut, että Nokian Panimolla tai GRK:lla olisi mitään muutakaan analyytikkoseurantaa eli Inderes ei missään nimessä ole vielä menettänyt mahdollisuutta näihin asiakkaisiin.

Luonnollisesti jokainen Inderesin osakkeenomistaja voi tehdä parhaansa, että omat omistusyhtiöt saavat analyytikkoseurantaa, itse otin asian esiin esimerkiksi Spinnovan yhtiökokouksessa kahtena vuotena peräkkäin, uhkasin tulla myös kolmantena vuotena, jollei mitään tapahdu tällä saralla. Lieneekö tässä kyseessä ns. kasettitoiminta, josta @Kaj_Hagros palkittiin Inderesin yhtiökokouksessa🙂. Nyt Spinnovalla onkin jo kahden eri palveluntarjoajan kautta analyytikkoseurantaa, Inderesin ensin ja sitten myöhemmin myös Danske Bankin.

Myös yhtiöiden IR:n kautta voi olla yhteydessä ja toivoa analyysiseurannan aloitusta tai tarkemmin Inderesin ottamista yhdeksi palveluntarjoajaksi. Itse olin asian tiimoilta aikanaan yhteydessä ainakin L&T:n ja Tokmannin IR:ään ja nythän ne molemmat ovat seurannassa. En toki väitä, että mikään edellämainituista seurannoista minun ansiotani oli vaan varmaan muiltakin osakkeenomistajille tullut yhtiöille samansuuntaista viestiä, Inderesin omien markkinointikeinojen ohella.

Kannattaa olla aktiivinen omistaja, sekä Inderesin kuten myös muiden salkkuyhtiöiden osalta.

20 tykkäystä