Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Nordnetin login feilasi äsken mulla

Täällä sama, mobiilissa heittää “Sisäänkirjautuminen epäonnistui”.

2 tykkäystä

Mobiilisovelluksella en päässyt mutta mobiiliselaimella toimii
Edit: nyt toimii sovellus, ei tarvitse poistaa

Pääsin tästä, kun poistin ja asensin sovelluksen uudestaan.

@Warren_Fyffet onko miehen blogin kokenut kuoleman? kovasti on päivitystä odoteltu =)

Ei ole kokenut kuolemaa, kirjoittelu on tapahtunut paljon työmatkalla ja sattuneesta syystä etätyösuositus aikana tämä aika jääny poissa. Materiaalia olen kerännyt entiseen malliin, mutta sitten sellaiseen tekstin tekemiseen ei oikein ole hyvää aika löytynyt. Tullut enemmän varmaan seurailtua Youtubesta videoita.

Sitten minulla sellainen tunnusluku exeli johon olen laittanut lukujen lisäksi tietyn checklistan ettei tulisi heräteostoja tehtyä. Se on osoittanut yllättävän hyväksi ja vähentänyt höntyilyä kaupankäynnissä. Ei sellaisesta viitsi kirjoittaa, että ei tämäkään hyvä ostokohde.

7 tykkäystä

Ei juma! Salkku vihertää päivä päivältä yhä enemmän. Kohta loppuu vihreän tummat sävyt😺

Masse-setä, FA, onkos tää totta vai setä siirtynyt ikuiseen onnelaan :thinking::thinking::thinking:

23 tykkäystä

Tuleekohan googlen harvinaisen isojen ongelmien takia Alphabet tänään alennusmyyntiin… :blush:

1 tykkäys

Tuskin sen takia, ongelma on pääosin jo ohi.

Mutta tämän takia voi tulla:

3 tykkäystä

image

Toimiiko muilla Nordnetin palvelu normaalisti?

5 tykkäystä

Ei toimi. Kyykyssä on ainakin mobiilipuoli

3 tykkäystä

Ei toimi. Samat herjat.

3 tykkäystä

Eipä toimi, ei. Ja vaikka laittaisi 20 merkkiä, niin ei.

1 tykkäys

Samma här. Ei toimi.

Nyt on pieniä haasteita hoitaa toimeksiantoja Nordnetin kautta.

13279380

8 tykkäystä

Mobiilivarmenne tunnistautumisella pääsin nordnettiin. Muut tunnistautumiset ei toiminut.

No nyt oli naama Ilta-Sanomien kannessa. Onneksi ei Alepan kassa tunnistanut, kun hain punalaputetut maidot.

112 tykkäystä

“Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Ja varsinkin ne molemmat”.

7 tykkäystä

Valmistelen parhaillaan esseetä aiheesta:
Maitopurkki investointikohteena

6 tykkäystä

Ja yläpuolella ministerien jättivelat… Ministereillä näkyisi olevan reippaasti yli miljoona velkaa, sattumaako?

1 tykkäys