Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Ja pelaatte vaikka Dotaa, niin mieli tyhjenee pörssihuolista… :smiley:

EDIT: Just Gona.

4 tykkäystä

Ei sitä oo pörssihuolia muutenkaa. Jos menetän joka ikisen pennin, minkä olen pörssiin laittanut nii voivoi. Sit pitää mennä töihin ja tienata lisää pennejä :smiley: Huom: kaiken menettäminen on tilastollisesti lähes mahdotonta hajautetussa salkussa. Järkevää kait se ois realisoida loput käteiset viimestään niillä helvetinporteilla kun salkku huutaa miinus seittemääkymmentä, mutta en usko, että joudun siihenkää tilanteeseen

1 tykkäys

Eikö sitä laskua saa millään aikaiseksi. Elvytyskanuunaa vaan kehiin niin tulokset ja arvostustasot ilmeisesti pysyvät kohdillaan :roll_eyes:

Ok kyllä ollut hirveää tykitystä omassa salkussa ylöspäin tämä päivä. Melkein enemmän hirvittää tämä nousu, kuin aikasempi lasku :sweat_smile: tietty sitä enemmän koskee, mitä korkeammalta putoaa.

Oikeasti pitää harkita kevennyksiä mikäli jatkuu. Tulokset tulevat kuitenkin olemaan paineessa jonkin aikaa, enkä millään jaksa markkinoiden jaksavan katsoa kvartaalien yli tässä tapauksessa

3 tykkäystä

Outotecci ainut, mitä vaivaa epävarmuus vieläkin. Ymmärrettävää kyllä :grin: katsotaan minkälainen pomppu saadaan tänään aikaiseksi… käyn liukurin hakemassa varastosta valmiiksi, sekä kaivelen ajolasit valmiiksi ettei silmät vetistele jos vauhti kiihtyy kovastikkin lähipäivinä.

3 tykkäystä

Jäniskevennys:

Fondia pomppas äsken reilut 10% yhden osakkeen kaupalla :boom: :dash: :rocket: :upside_down_face:

4 tykkäystä

Viime viikon vesiputous pörssissä voi toimia hyvänä opetuksena ja itsetutkiskelun paikkana.

To be sure, there is no shame in realizing that you’re not a true contrarian in the Rothschild mold. The only shame, if there is any, is in lying to yourself that you really are a contrarian when in fact you’re anything but.

And that’s why last week was so valuable. Even if you didn’t sell into the plunge, were you scared? Be honest. Are you really and truly the genuine contrarian who welcomes a severe decline as the opportunity to pick up good quality stocks at bargain prices?

7 tykkäystä

Tämä ei ole sellainen naurava nacci?

image

2 tykkäystä

Kiitos @Sauli_Vilen eilisen twitter päivityksen, kuuntelin eilen jo kolmatta kertaa InderesPodin 62. jakson ja sain taas mieleni kirkastumaan! Suosittelen jokaista (vaikka olisi jo aiemmin kuunnellut) kuuntelemaan kyseisen podcastin tässä markkinatilanteessa. :clap:

https://www.inderes.fi/fi/videot/inderespodi-62-millaiset-yhtiot-menestyvat-pitkalla-aikavalilla

5 tykkäystä


Äkkäsin saman mitä @Aston_Livingstone aikaisemmin ja sain uuden hienon taustakuvan koti-PC:lle, kiitokset @Markus_Hav ja @Aston_Livingstone! :relieved:

12 tykkäystä

CoD Black Opsii tuli joskus tykitelkyä :smiley:

Räiskintämiehiä?

2 tykkäystä

Joo, ollut vuodesta 2011 :smile_cat: CoD-faneja ollut jo pitkään, nykyään tosin kyllä oon vähän ns. nostalgiahaikailija, ei millään pääse nykyiset pelit enää esim. MW2, BO1, BO2 yms. tasolle :confused:

1 tykkäys

Ootko uutta Modern Warfarea kokeillut? Pitkästä aikaa sellainen CoD mitä olen jaksanut pelata.

1 tykkäys

Oon betaa pelannut, mutta koulukiireet yms. vieneet kaiken ajan :confused: Mutta myönnän kyllä, MW on erittäin hyvä peli verrattuna esim. Infinite Warfare yms. Vähän vaan ehkä fiilistä puuttui kun oon vaan pelannut pari kertaa muuten kauhean kiireen alla parin kaverin kanssa, joiden kanssa aikoinaan tykitettiin esim. BO3:n Zombies:n kaikki Easter Eggit läpi :smile_cat: :frowning:

1 tykkäys

Taidat olla aivan :wink: härkä, kun karhu on kamufleerattu ikonien peittoon?

2 tykkäystä

:smile_cat: Ehkä sanoisin @nova18 näin, että oon yllättävän bearish tässä nykymarkkinassa. Ikonit vaan menee nätimmin sattumalta vasemmalle puolelle työpöytää :slight_smile:

1 tykkäys

Jälleen osoitus siitä että olet fiksu nuorimies, aika käytetään opiskeluun eikä CoD :muscle:Yliopistossa on sit aikaa pelata :grin:

7 tykkäystä

Jotkut varmasti väittäisi, että aika pitäisi käyttää myös Control:n pelaamiseen (ping @Aston_Livingstone, @Atte_Riikola) :smile_cat: Pelasin tossa jossain kohtaan kun oli loma/vapaapäiviä, MW2:sen campaignin Veteranilla läpi, on muuten upea peli, just sayin’ :wink: Mutta kiitos :heart:

3 tykkäystä

Juu täällä opistolla kerkee tekeemään vaikka mitä, jos asennoituu oikein. Mitä nyt opinnot vähän laahaa aikataulusta perässä, mutta eipä täältä kiire mihinkään ole

2 tykkäystä