Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Mä olen valmis. Testamentti tehty ja viimenen tasku on kuitenkin aina tyhjä. Osakkeista ja käteisestä voin luopua tuonpuoleisessa, mutta huumorin otan mukaan.

3 tykkäystä

Sanovat ettei käärinliinoissa ole taskuja. Täytyykö taskulliset mallit tilata Kiinasta, häh? Vyölaukku voisi olla kätevämpi ja turvallisenpi, kun ei tiedä millaista porukkaa pyhän Pietarin portille jonottaa…

2 tykkäystä

En nyt tässä haluaisi puhua ennustajan taidoistani, mutta jos tuonne 2020 vuoden TOP3 listalle käännätte päätä, niin siellä muistaakseni kerroin kaikille että kaikki osakkeet -15% tälle vuodelle, paitsi kolme parasta vain -14% :joy:

Ps. ostin kristallikasipallon paikalliselta kirpparilta ja myyjä kertoi, ettei kannata käyttää sijoittamiseen, koska näyttää vain negatiivisia lukuja.

10 tykkäystä

Kaikki keinot sallittuja. Itse olen toistaiseksi luottanut Astral-tv:n palveluihin.

Hyvä. Olet siis kuunnellut minua. Kävin pitämässä heille aamunavauksen, jossa kerroin, että mustat kissat pelkäävät mustia joutsenia, merisuolan heittäminen olan yli ei poista keuhkokuumetta, ja tikkaiden avulla voi nostaa SP500:n takaisin ATH hintoihin.

2 tykkäystä

Missä voi sijoittaa yhtiöön mikä valmistaa tikkaita? Vai olisiko saksinostin, tai ihan koneen hissi kohta paikallaan? :thinking:

2 tykkäystä

Fiskarsia ja Konetta salkkuun mars.

Huom. Ei ole suositus (kai se on pakko sanoa?)

2 tykkäystä

Huomenna koneen ja fiskarsin kurssi +15% kun muu pörssi -4%

2 tykkäystä

Mulle sanottiin että tänä vuonna tuli voimaan uusi työaikalaki, jossa sanotaan että lepoaika pitää olla vähintään 11 tuntia ja sitä voidaan vähentää TES:ien sisällä. Oma pomo antais tehdä, mutta isommat herrat oli pitäny jonkun kokouksen, ja todennut että näin pitkiä päiviä ei saa teettää vaikka työntekijä tähän suostuisi.

Nyt sitten pitää venailla minkälaisia ylityöpäiviä saa tehdä. Pitäis varmaan mennä toimitusjohtajan juttusille.

Ota se lepo ilolla vastaan ja käytä se aika vaikka markkinoiden seuraamiseen?

Lepo ja markkinoiden seuraaminen samassa lauseessa? :joy:

6 tykkäystä

No oho. Onneksi meidän herrat taitaa olla liian keskittyneitä koronaan. Aivan normaalia että tekee 6-22 ja 6-22 esimerkiksi peräkkäisinä päivinä. Tai vaikka 6-14 ja perään 22-06 :smiley: voihan siihen muutosta tietty tulla. Toivottavasti ei

1 tykkäys

Totta :joy:

Monellakohan uudella firettäjällä on mennyt excelit uuteen uskoon tämän koronan takia. Eri medioissa on ollut viime vuoden puolella jonkin verran näistä tehty uutisia. Olisiko paikallaan tehdä katsaus, onko suunnitelmat pitänyt ja mitä ajatuksia on tullut tässä rytinässä.

4 tykkäystä

Oraakkelinkin jutulle voi aina mennä hattu kourassa jos oikein iskee epävarmuus sijoituspäätöksen suhteen. Nyt se ukko ei tosin ole kauheen hyvällä tuulella antaan vinkkejä

7 tykkäystä

Nyt tuli kyllä voimakkaat fläshbackit ala-asteelle ja kun kiiruhdettiin kaverin kanssa koulun jälkeen Windows 98:lla kyselemään hauskoja :rofl:

voi niitä aikoja kun ei ollut koronasta tietoakaan…

1 tykkäys

On kuin saksalaispumppu Scooterin keikkasetti: ensiksi huudetaan rehvakkaana “Fire” ja seuraavaksi kysellään “How much is the fish”… :laughing:

2 tykkäystä

Tekis mieli mennä nauraen pankkiin pyytämään sijoituslainaa

1 tykkäys

Onjoo aika negat näkymät kaverilla…

13 tykkäystä

Sattumaa tai ei, muutama minuutti postauksen jälkeen tuli WHO:n tiedote pandemiasta. Ehkä tolta Oraakkelilta vois kysyä muutakin… :sweat_smile:

3 tykkäystä