Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Minut päästi jo myymään upm:t

Selaimella pääsee ainakin nyt. Mobiiliversioon en päässyt.

Tottakai voi poimia. Mä oon kaivanut rusinat pullasta jo kakarasta lähtien, eihän sitä pullaa muuten voi syödä.

7 tykkäystä

Huhhuh, Nokia +8% avauksessa. Kova.

Kaksintaisteluhan siinä on käynnissä, kumpi voittaa. Mutta kun tuo taistelu on käyty, niin toinen on häviäjä. Sen vaiheen jälkeistä tuo spelointini oli.

Suurin muutos tapahtuu varmaan kello 18:30 kun hesan myyntilaidat poistuu ja se on menoa sit. Suunnasta en tiedä :slight_smile: Eilen ainakin kävi just näin.

2 tykkäystä

eilisen tulos… ainakaan mä en pääse koneelta

image

17 tykkäystä

Mä pääsin sisään ja tuli vain paha mieli. En suosittele.

11 tykkäystä

Salkku punottaa kuin posket teinidiscossa. Samalla meemit tekee rahaa.

Mikä kupla muka?

2 tykkäystä

Aina silloin tällöin tulee ihmeteltyä miten moni sijoittaja suhtautuu SPACceihin kategorisesti niin negatiivisesti.

Keskiverto kansalainen ajattelee ettei sijoittaminen kannata kun siinä vaan häviää rahansa. Jokainen sijoittaja tietää miten turhauttavaa on välillä koittaa argumentoida sijoittamisen etuja ja todennäköisyyksiä keskiverto kansalaiselle joka ei edes halua ymmärtää. Sitten se sama keskivertosijoittaja sortuu itse ajattelemaan ettei esim treidaaminen tai SPACit kannata kun siinä vaan häviää rahansa. :man_shrugging:

Kaikella voi tehdä pitkäjänteistä tuottoa ja jopa ylituottoa toimimalla oikein. Jos joku kategorisesti väittää ettei asia X kannata niin kertoo lähinnä siitä väittäjästä jotain.

4 tykkäystä

image0

Lopun alkua? :smiley:

Tänään taas kaikki salkussa punoittaa ja ei tehnyt hyvää päästä sisälle nordnettiin. Nyt täytyy pitää vain pintansa ja holdata SE, evot, nellit sun muut läpi tämän ajan, katsotaan miten käy

7 tykkäystä

Nooh, jos olisi lähtenyt peliin 80 USD tienoilta, niin nousu olisi “vain” +300 %, jolla ei nyt ihan eläkerahoja saa vielä kasaan :slight_smile:

1 tykkäys

Ei toimi koneelta eikä mobiilisovelluksella. Ei tunnista kirjautumista. :neutral_face:

2 tykkäystä

Luulisin etteivät kaikki WSB investoinnit tule pelkästään pankkitileiltä. Mitä tässä pelätään? Sitäkö että S&P 500 lappuja lentää laitaan ja raha siirtyy WSB betseihin?

Taitaa aika monella olla kiire myymään kun Nordnet aivan jumissa :sweat_smile:

3 tykkäystä

Sisään pääsee mutta ei ostamaan, alkais nyt toimimaan!

:grin: Ei tainnut tulla kenellekkään yllätyksenä. Ehkä vaan parempi niin en ainakaan itse pakonomaisesti tarkistele kuinka paljon salkku punoittaa tänään

7 tykkäystä

On se hienoa olla kasvusijoittaja :scream:

6 tykkäystä

Ajan kuva 2021:

9 tykkäystä