Inderesin kahvihuone (Osa 2)

Joo!! Kunnon meemi-kisa käyntiin Kuutti-ketjussa, kun 100 eeroa puhkaistu!! Aston hoitelee ton otsikoinnin. Taivas varjele mitä sieltä on tulossa :slight_smile:

Masse-setä, FA, Ja voittajan ratkaisee itseoikeutetusti … Kuutti-Velho Rautanen :laughing: :heart_eyes: :heart_eyes:

7 tykkäystä

Meemit pitää tehdä varastoon, ei käyttää ennen aikojaan! Malttia! :smiley:

6 tykkäystä

Aloittelijan virheen piikkiin! Tämä on varmastikin haaste meille kaikille QT:n omistajille, koska timanttisen yhtiön omistaminen on yhtä juhlaa, myös meemit saattaa lähteä ennenaikaisesti.

2 tykkäystä

Ei näy ei kuulu. Soitin eilen kun Ruotsista katos Smart eye listoilta ja täksi aamuksi oli saatu palautettua. Ei millään jaksaisi soitella tosta Kreatestakin, mutta aika skeida maku kyllä jäi. Itse merkkasin vielä hieman reilummin eikä nekään rahat ole tainnut tulla takaisin. No money no stonks.

No perhana! Siihen meni vaivaiset 26min eli vasta 100 eetua on siis sovittu seuraavaksi sallituksi hehkuksi itse Kuutti-ketjuun. Siis hehkuksi, 100 eetun “meemi-ryminää” ei tuolloin estä itse Pulkkinenkaan :rofl: Eikä varmaan haluakaan … :slight_smile:

Ja sitten 100 eetun jälkeen vain 10 eetun korotuksilla. Muuten setä ei pääse arkipäivinä hiihdulle lainkaan :sweat_smile:

Masse-setä, FA, Olisko 25 peukkua 26 minsassa muailman ennätys?? :thinking: :rofl: :thinking:

9 tykkäystä

Ei voi kun ihailla tätä tyyneyttä. Alle promillen tuotto sidotulle pääomalle vaikka teit oikeasti paljon töitä antiin tutustumiseen ja arvostuksen laskemiseen. Ja silti osaat suhtautua asiaan kuten siihen pitää. Ärsyttää saa mutta mitä hyötyä sitä olisi purkaa ulkopuolisiin tahoihin. Tästä voisi moni vanhempikin ja kokeneempikin ottaa mallia.

13 tykkäystä

En kyllä @KalleH eilisen perusteella olis ihan samaa mieltä ehkä tästä :slight_smile: Tosin eilen olin suht tuohtunut ennen kuin huomasin, että rahat palautetaan nopeesti Nordnetin toimesta. Pakko sitä on välilllä vaan hyväksyä, että vaikka kuinka tekis duunia, niin ei aina tule palkkiota.

8 tykkäystä

Saihan tuosta varmasti palkkioksi oppia osakeanalyysistä eli sitä kuuluisaa henkistä pääomaa. :wink:

3 tykkäystä

Kaikki on suhteellista. Moni kiroilee ympäriinsä syyttäen ties ketä vaikka päässyt ihan ok tuotolle täysin sokkona lukematta edes annin päivämääriä

6 tykkäystä

Kreatella on tehty kauppaa tähän mennessä noin 6000 kertaa. Riveistä lähes puolet on suoraan 35kpl eräkoolla. Tuohon määrään jos lisää osittain toteutuneet 35kpl myynnit niin voi hyvin päätellä että pettyneitä on paljon ja useimmat näyttää lyövän nuo suoraan ostolaitaan. Kunhan nämä pettyneet loppuvat niin voisi tuo tuosta jopa noustakin.

1 tykkäys

Mikä siinä on, että tuo salkun vapaa saldo polttelee taskussa kuin viikkorahat lapsena? Järki sanoo, että kannattaa odottaa ostopaikkaa, mutta sormet selailee osto ja myynti -ketjusta kaikkea ostettavaa.

9 tykkäystä

Voi kuule kyllä mäkin oon aikamoinen rääväsuu jos mennään Twitterin ja Inderesin Foorumin ulkopuolelle. Usko tai älä.

2 tykkäystä

Mikä vapaa saldo? :man_shrugging: :woozy_face:

2 tykkäystä

Mulla vähän sama ongelma, paitsi että käyn kurkkimassa Harvia ostoja ja istun käsien päällä, vaikka tekis mieli lisätä. Mutta kun haluan pysyä suunnitelmassani :rofl:

2 tykkäystä

Sitä saa lisää kun painaa “Myy” nappulaa. Ja sitä on aina hyvä olla, tosin saattaa aiheuttaa näitä ostokohteiden etsimisiä ja ostonappulan hipelöintiä ja sitten ongelma on taas päällä.

Kärsivällisyyttä. Ollaan ATHn nurkilla indeksitasolla, parempiakin ostopäiviä vielä tulee ja jos sellainen tulee puskista niin siinä vaiheessa on myöhäistä raivata käteistä vapaaksi…

1 tykkäys

Kuinka usein porukka täällä keskimäärin seurailee pörssejä/osakkeita? Itelle on puhelin pahasti imeytynyt käteen sijoittamisen vuoksi. Katson aamusta miten salkulla menee ja päätän että en helkkari katso enää tänää uudestaan. Ei mene kun 10min niin taas roikun sivuilla selaamassa jotain osakkeisiin liittyvää, en löydä tarpeeksi hyvää piilopaikkaa luurille etten kokoajan lojuisi sen kanssa :cold_sweat::rofl: tässä oikeen hyvä esimerkki pitkäaikais sijottajasta :+1:

28 tykkäystä

Koskee OST puolta ja on hetkellinen tilanne. En ole huolissani :upside_down_face:

Täällä on huomattu sama paha tapa :smiley: olisinpa kuin oma isäukko joka ostaa kerran vuoteen osakkeita ja katsoo sitten seuraavan kerran ensivuonna salkun sisälle… hyvin se näyttää hänellä toimivan :smiley:

4 tykkäystä

Olisihan se hienoa, kun voisi kerran vuodessa avata piirongin laatikon, istua nojatuoliin drinkkilasi kädessä ja katsoa tällaisia ja sitten pistää ne takaisin unille seuraavaa vuotta odottamaan. Olisi paljon stressittömämpää tosiaan :smiley:

36 tykkäystä

Niin, no itse olin ainakin ihan tyytyväinen siihen 12,25e hintaan mitä lapuista sai avauksessa, enkä nähnyt position täydentämistä sillä hinnalla enää fiksuksi. Ja kun lappuja oli se 35 kpl salkussa, niin turha niitä on siellä roikuttaakaan.

1 tykkäys