Inderesin kahvihuone (Osa 2)

Joo, lisäksi tauot ja katot tappaa tehokkaasti momentumin, josta koripallo elää.

Onneksi on kotimaista palloilua :slight_smile:

1 tykkäys

Sama tuo on NHL-lätkän kanssa. Kivempi katsoa seuraavana päivänä, kun pääsee skippaamaan mainostaukojen yli. Varsinkin niissä peleissä, joissa on Viaplayn omat mainokset, niitä tulee kohtuullisen paljon ja aina samat mainokset, jotka osaa jo muutaman pelin katsomisen jälkeen sanasta sanaan ulkoa.

Siirrän pörssien suunta -ketjusta:

3 tykkäystä

Siltähän tuo välillä tuntuu, mutta oikeasti pelien keston keskiarvo on 2 h 15 min. Tämä siis ylösheitosta pelin loppuun. Pidemmältä nämä tuntuvat esim. siksi että alkamisajaksi ilmoitetaan tasatunti tai puolikas mutta oikeasti itse peli alkaa n. 10 minuuttia sen jälkeen. Mutta olen ehdottomasti samaa mieltä että niitä voisi hyvin lyhentää ja ilman, että edes mitään oleellista jätetään pois.

3 tykkäystä

kai sentään HJK lukeutuu tuohon “elite clubs that failed to qualify”?

Ja taas posaria tällä kertaa Incapin suunnalta, saadaanko kymmenen posaria rikki Q1 tuloksiin liittyen?

5 tykkäystä

Ja onhan aina championship sekä naisten valioliiga. Siellä varsinkin se ruohonjuuritaso vielä näkyy.

Hankalaa, kun tällainen korvamato on alkanut kiusaamaan mua, kun mietin, että pitäiskö tuplata vai ei. :unamused:

4 tykkäystä

Purneri Velkkinen

(ollako karhu vai eikö olla -ilme)
Ping @Verneri_Pulkkinen

39 tykkäystä

Katsokaa NFL:ää niin ei puuduta hieman venyvät ottelut. Sopivasti 3 & outeja, loukkaantumisia yms ja lähes jokaisen jälkeen mainoskatko, niin johan kestää lähetys 3+ tuntia. Onneksi itse laji on sen verran kiehtova ettei tule tylsää.

3 tykkäystä

On kyllä taidokas piirros!

4 tykkäystä

Itse en kyllä henkisesti pysty katsomaan mitään urheilua jälkilähetyksenä tietäen että se peli on jo pelattu :smile:

9 tykkäystä

Itse katson aina. Parasta on ESPN tai TNT lähetykset joista saa viimeisen päälle hyvän Directors cut version! Pakko liputtaa NBA League Pass puolesta! Onkohan muissa sarjoissa tälläistä?

1 tykkäys

Kumpi noista ilmeistä on karhu? :smiley:

4 tykkäystä

Vernerin ilme on varteissa esiintyvä kulmien kurtistelu. Purnerin ilme on se mikä sattui tulemaan :hugs:

5 tykkäystä

Mielenkiintonen kuva älypuhelimien markkinaosuuksista. Applella 50% market share Pohjois-Amerikassa mutta ”vain” 15% globaalisti. Huawei kolkuttelee 3. sijalla Applen hännillä. Aika stabiilina pysynyt vissiin tuo Applen ja Samsungin kaksikko vuodesta toiseen mitä ite muistelen aiemmilta vuosilta. Oppo on ihan uus nimi itelle, tällä hetkellä 5. Sijalla ja vissiin Aasian markkinalla suosittu.

9 tykkäystä
8 tykkäystä

Oppohan toimii lähinnä vain Aasiassa. Saman konsernin vastaavia puhelimia myydään europassa OnePlus brändillä… Xiaomi markkinajohtaja Intiassa. Kiinassa Huawei taitaa yhä edelleen olla kärjessä, mutta Oppo, Vivo ja Xiaomi hengittävät niskaan. Molemmilla markkinoilla toki paljon kloonipuhelimia kilpailijoina. Syytä myös ymmärtää, että näillä markkinoilla keskihinta on jotain ihan muuta kuin jenkeissä.

2 tykkäystä

Heh, lueskelin juuri Superennustajat -kirjasta kertomuksen Steve Ballerin “ennusteesta” iPhoneen liittyen. Jaanpa siitä ihan viihdearvonsa vuoksi poiminnan tähän, kommenttien tulkitseminen ja sanoittaminen on melkoinen taiteenlaji. Tuo ennustehan on kovassa eniten pieleen menneiden teknologiaennustusten joukossa, mihin se ensikuulemalta myös kirjoitusvuonna 2015 on helposti mennyt, mutta tulkinnanvaraisuudesta huolimatta se ei aivan niin karmeasti ole ollut pielessä kuin ajattelisi :sweat_smile:

Joka tapauksessa, kirjan perusteella iPhonen globaali markkinaosuus oli n. 8 vuotta sitten vain 6%, vaikka täällä länsimaissa tuntuukin että joka kolmannella on Applen luuri käytössä.

3 tykkäystä

Ihan vain huomiona, että puhutaan ihmishengistä. Se, että jaat ihmisiä Darwin palkinnon saajiksi tai tunareiksi ei nyt heti anna sinusta sen fiksumpaa kuvaa. Kukin tavallaan toki.

Jos tämä muutaman kerran jälkeen on vain huumoriasi, asia kunnossa…