Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Puujalkana että sitä on vaikea keskeyttää kun se ei ole vielä alkanutkaan.:grin:

18 tykkäystä

Äh olin olevinaan katsonut että tasan klo 16… popparit takaisin jääkaapista!

1 tykkäys

Suorasähkölämmitteisessä 2000-luvun talossa tuli ILP säästöä 10% lämpötilakorjattuihin sähkölämmityskuluihin. 100% vähennys puun polttoon, yhden henkilöauton verran vuodessa vähemmän CO2 päästöjä.

Takaisinmaksuaika n. 5-8 vuotta, riippuu miten haluaa laskea.

Viilennys ja CO2 vähennykset priceless.

Pumppu on ruma ja markkinoiden hiljaisinkin kyllä kuulee että se päällä on.

That’s what I call kahvihuone

2 tykkäystä
35 tykkäystä

Kyllä mä vaan oon hirviän yllättynyt että näin pääsi käymään että laput loppu kesken. :grimacing:

16 tykkäystä

Kyllähän sitä nyt kymmenessä minuutissa ehtii lukea 1300 sanan tekstin lävitse ja antaa ensimmäiset mielipiteet, vakuuttaako se lukijan vai ei.

3 tykkäystä

Omakotitalosta rivariin muuttaessa huomasi, että muutamasta asiasta oli tullut itsestään selvyys, mitä osasi arvostaa kunnolla vasta kun niitä ei enää ollut.

Lattialämmitys.
Takka.
Autokatos.

5 tykkäystä

Itse elättelin jopa hieman toiveita että henkilöstöannista olisi löytynyt lappuja hieman jopa yleisöantiin, mutta ei näköjään valitettavasti näin käynyt. :smiley:
Noh huomenna jännätään montako sieltä päätyy salkkuun asti.

Mukavasti aikaistui samalla myös osakkeiden allokaatio ja kaupankäynnin aloitus. Lupaakohan hyvää allokaation osalta sanamuoto “Listautumisanti on ylimerkitty”? Aikaisemmissa anneissa käytetty esimerkiksi muotoa “moninkertaisesti ylimerkitty” tai “merkittävästi ylimerkitty” ja näissä tapauksissa ei osakkeita paljoa jäänytkään kenellekkään.

No kun maksimit olivat vain 2000 niin “moninkertaisesti ylimerkitty” on paljon hankalampi saada kasaan :smiley:

Mutta myönnän silti olevani yllättynyt jos tulee merkittävästi yli minimit. (ts, sanotaan enemmän kuin 2x minimit) poislukien tilanteet joissa käytetään jotain poikkeavaa tapaa lappujen jakoon eikä normi "kaikille minimit + x% yli minimien merkatuista.

Jos näin käy, toivottavasti yhteisö tajuaa että osakkeista voi hyötyä myös vaikka ne menevät alamäkeen :slight_smile:

3 tykkäystä

Inderesin listautumisanti oli varsin pitkään aikaan ensimmäinen mihin osallistuin. En ole ihan varma aiemmmasta, mutta oisko ollut Sonera.

6 tykkäystä

Olisin tyytyväinen jos 100kpl 2500e merkinnällä saa yli 20kpl 500e osakkeita, eli X kpl kaikille +%määrä

3 tykkäystä

Nyt kun listautuminen on taas entistä varmempaa, niin siirtyykö @Verneri_Pulkkinen (ja jotkun muutkin) vivuttajiksi, ja vielä näinä epävarmoina aikoina!?! Verneri vissiin ainakin kaihtanut vivun hyödyntämistä pörssiosakkeissa. (Puolihuumoria)

Ja onnittelut sekä kiitokset vielä kaikille inderes ja flikiläisille mahtavan yhtiön kehittämisestä ja pörssiin saattamisesta. :+1:

12 tykkäystä

Itse käytin ekaa kertaa elämässäni vipua osakesijoituksiin tähän ipoon siinä toivossa että sieltä saisi prosentteja extraa minimimerkinnän päälle. :smiley:
Huomenna siitä ilmeisesti saadaan lisätietoja että tuleeko extraa vai kristillinen tasajako. :grinning:

2 tykkäystä

Kiva päivitellä hyzon

E: @Telemaster hsrmi että paluumatka

25 tykkäystä

Indereksen anti sulkeutui ja Ostin/myin -ketju palasi tuttuun ja turvalliseen “ostin Hyzonia” -arkeen😂

53 tykkäystä

Pahvimuki otti koneen etelään samointein :love_you_gesture::beer::fist_left:

Edit: karmee matkakuume, josko sitä itekki pian :sunglasses:

13 tykkäystä

Kyllä verpulla paalua piisaa, ei tartte vipua :grinning: Hillotolpista tulee paalua…

5 tykkäystä

Varmasti näinkin, mutta joskus koronadipin jälkeen mainitsi siirtyvänsä ostolaidalta osakaslainanlyhentäjäksi, kun alkoi kurssirallattelut eikä kaikki enään ollutkaan alessa, joten jossain vaiheessa kai ollut osakaslainaakin käytössä, mutta voi hyvin olla että ne on jo kauan sitten kuitattu.

5 tykkäystä