Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Täytyy nostaa muutamia nostoja, mitkä mielestäni osoittavat, miksi tämä on hyvä Foorumi ja mistä aion ottaa oppia tai ainakin yritän oppia:
1.

Hippinen kiittää liputuksesta ja myönsi samalla virheensä. Asenne ja suhtautuminen on kohdillaan, tämä Foorumi on tunnettu kohteliaisuudestaan eikä syyttä. :relaxed:
2.
@Wondadog oli jälleen rientänyt uuden henkilön avuksi, joka oli laittanut uuden viestin väärään paikkaan, että meni opastamaan ystävällisesti tulokasta. :+1: :slight_smile: Olen revennyt muutaman kerran nauramaan (en ilkeydellä), kun joku laittaa ensimmäistä sinänsä ihan asiallista viestiään Foorumille ja Foorumi “automaattisesti” toivottaa tervetulleeksi, sitten rassukka on heti liputettu, koska ei ollut vielä ehkä ihan sisäistänyt jokaista sääntöä. Silloin tuo automaattinen “Tervetuloa Foorumille”-viesti on varmasti tuntunut uudelle foorumilaiselle sarkastiselta. Onneksi ensimmäistä viestiään laittavia on usein nätisti ohjeistettu, jos se ei ole mennyt ihan putkeen. :slight_smile:
3.

Toivorikas on vilpittömästi kysynyt asiallisesti syytä liputukselle ja haluaa ottaa oppia. Aito halu ottaa vastaan palautetta on parhautta Foorumille. @jps olikin hienosti vastannut kyseiseen kyselyyn ja asia oli sillä käsitelty.
4. Tämä kehu menee @Shamalamadingstock ille. Olin löytänyt yhden yhtiön ketjusta aiemmin hyvän artikkelin, mutta mulle oli jäänyt kyseinen artikkeli välilehdelle auki. Myöhemmin “tajusin” ja luulin itse löytäneeni artikkelin ja sitten totesin mielessäni; mähän voin laittaa artikkelin yhtiön ketjuun, koska sitä ei varmasti ollut vielä siellä. :roll_eyes: :slightly_frowning_face: Luoja, kuinka hajamielinen olen… no onneksi minuutin päästä tuli privana viesti em. henkilöltä ja ehdin itse korjaamaan nolon virheeni, eli poistamaan laittamani turhan viestin. Hölmö minä, mutta mut pelastettiin nololta jutulta. :slight_smile:
5. @TJT kin on useampia kertoja vastaillut mielestäni hyvin perusteellisesti monille uusille (ja myös vanhoille) foorumilaisille ja noviisisijoittajille. Näistä TJT:n vastailuistakin olen itsekin hyötynyt. :slight_smile:

Tämä on iso Foorumi ja paljon väkeä, tämä pyörii todella hienosti. Nuo yllä olevat jutut ovat vain yksittäisiä nostoja, tällaista se meno täällä on… onneksi. Selvästi suurin osa viesteistä on hyviä, enkä mä sitä sanoa, että voisi vielä parantaakin. Luen joskus yhtä toista keskustelupalstaa, jossa puhutaan liikuntaharrastuksista… sieltä saa oikeasti etsiä ne hyvät viestit - ne ovat vähemmistössä siellä ja itse en edes viitsi kirjoittaa kyseiselle palstalle.

Pidetään meno tällaisena tai jopa parempana. Koetan ottaa em. tyypeistä oppia ja lisäksi opetella sijoitusjuttuja, jotta voin parantaa omaa sijoitustoimintaa ja jotta voisin joskus antaa paljon takaisin tälle Foorumille. Olen itse saanut enemmän täältä, mitä olen antanut… ehkä se joskus muuttuu vielä. :sunglasses:

36 tykkäystä