Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Jep. Laadukasta efektiä kyllä, varmasti menee ainakin alkupään osalta täydestä kuin väärä raha alaa tuntemattomille. Loppu on sitten sen verran absurdia että kukaan täysjärkinen ei tuota voi uskoa oikeaksi.

4 tykkäystä

Ei tähän tietenkään ole oikeaa vastausta, ja siksi tämä keskustelu on haasteellinen tai ehkä turha.

Jos olet ostanut AOT:n kautta matalaan hintaan vaikka Ukraina-dipissä, niin en lähtisi myymään nyt. Jos olet ostanut korona-dipissä OST:lle, niin myynti voi olla järkevää.

Minä näen tämän kriisin perinteisenä Putin trollailuna, jonka kohteena on heikko länsi ja sen heikko johto Biden etunenässä. Minun mielestäni Putinilla ei ole tällä hetkellä motiivia isompaan selkkaukseen, mutta tietysti nämä saattaa aina eskaloitua.

Pitää muistaa myös, että riskin toisella puolen on mahdollisuus. Olen toki sitä mieltä, että Forzassa riski ei näy vielä täysmääräisesti.

5 tykkäystä

Loistava! :heart_eyes: :musical_note: :notes: Voiko Ihanammin päivä enää alkaa :musical_note: :notes:

6 tykkäystä

Haluaisin olla kärpäsenä katossa, kun näytät tuota kuppia jollekulle, joka ei ole foorumilla eikä sijoita.

“Juu kato, Hyzon on sellainen SPACin kautta pörssiin tuotu jenkkivetyfirma, jonka osake on tosi volatiili ja me heitetään siitä foorumilla läppää ja siellä on yksi tikku-ukkoja piirtelevä mode, ja se teki mulle tällasen kahvikupin…”

:flushed::roll_eyes:

:rofl:

80 tykkäystä

Petri Kajaani lyöny tällaisen Oy:n pystyyn hiljattain, mahtaakohan liittyä tulevaisuuden suunnitelmiin tulevalle uralle? Kamuxin Kalliokoski hallituksessa.

55 tykkäystä

Hyzonin osalta viimeiset ostot/myynnit kyllä näkyy tästä osiosta :slightly_smiling_face:. Jos perjantain dippiä haet niin senkin päivän osake ostot/myynit löytyy täältä.

3 tykkäystä

Ok, eli et ole maanantain jälkeen ostoja jatkanut, Hyzonin osalta. Varmaan väärä paikka kysyä, mutta missä kohtaa ajattelit jatkaa ostoja?

@Meri ja @Santtu3 , siirsin teidän viestinne Kahvihuoneelle, jonne niitä pyydettiin siirtämään. :blush: Osto- ja myyntiketjussa tulee viestissä olla aina jokin myynti- tai ostotoimeksianto. :blush:

Keskustelu taisi lähteä tästä alla olevasta viestistä liikkeelle. :slight_smile:

3 tykkäystä

Nyt on joku bugi foorumin softassa, kun meikäläinenkin palautettu Mestarin arvoon. Taidankin siirtyä loungen puolelle nauttimaan virvokkeita🍸

3 tykkäystä

Toivon kaikille Hyzonisteille voimia ja jaksamista - toivon että moni ottaa tästä opikseen ja välttää jatkossa tämmöisiä kalvosulkeisiin perustuvia firmoja.

Toisaalta odotan innolla sitä hetkeä kun Hyzon ketju hiljenee ja foorumilla keskitytään taas enemmän oikeisiin laatuyrityksiin (esim Evolution & Harvia).

6 tykkäystä

Nyt oli kyllä hieno viesti ja hyvin perusteltu!

8 tykkäystä

heh pakko sanoa, että en ymmärrä tuotat Hyzon keissiä. onko porukka tosissaan tuon vedätyslapun kanssa?

8 tykkäystä

Yes, Hyzonin nousu alkaa taas! On tätä odotettukin! Kun @katuviisas käy aina oman ”analyysinsä” antamassa, on kurssi ottanut aina koilliseen.

Tässä muuten paras esimerkki Hyzon-hatersistä. Ei tiedä firmasta mitään, ei ole ostamassa osakkeita koskaan, mutta nollaviesti pitää käydä silti laittamasssa.
Ja @anon55587152 jatkaa esimerkkien sarjaa.

19 tykkäystä

no anteex. huomio ei ole hyzonketjussa vaan kafferoomissa

2 tykkäystä

Ok. No tuon vedätyksen osannet perustella?

2 tykkäystä

Mitäs nyt sitten, kun mukikaan ei ole enää pahvia?
Nikki vaihtoon? :thinking:
Keramiikkamuki? :sweat_smile:

17 tykkäystä

Ei ollenkaan vääräpaikka kysyä… Perjantaina ostin lisää DTG kuponkeja Daimler Truck AG … Hyzon jäi välistä vaikka dippi olikin herkullinen ostopaikka läheltä katsottuna… nyt on tiistaihin asti aikaa selvittää rauhassa omia linkkejä ja seurannassa olevia asioita. Hyzonin osalta varottavaa väärään suuntaan menevää kehitystä ja todella tärkeää kehitystä tietyillä markkinoilla (Kiina).Niistä olen kyllä osan kirjoittanut tuonne Hyzon osioon. Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena… jos suoraan katson pelkästään aamukanvinpuruista niin… 4.56 mutta ostoa en kyllä tee pelkästään tuon perusteella vaan yllä kirjoitetun kaivelun perusteella. Joten jatko ostot/myynnit voi olla ihan jossain muussakin tasossa… mutta ne kyllä tulee tuonne osto/myynti osioon näkyviin :slightly_smiling_face:.

15 tykkäystä

Justiinsa, tapaus Hyzon. Eipä tänne kaikki ole aikoihin viitsineet/ usksltaneet myyntejään ja ostojaan kirjoitella, kaikki hyzonistithan ovat jotenkin vähä älyisiä tai eivät pysty ottamaan palautetta vastaan. Mä kuulun tähän joukkoon, joskus vaan piru istuu olkapäällä kuten just nyt, tappion kohdatessa en riemusta kiljahtele, mutta alun perinkin lähdin pitkään juoksuun, pikku baari rahat jotka lisäyksiin menevät, voisivat ilman koronaa valua kurkusta ales, joten ei täältä korkealta tiputa vaikka positio on iso. Ei kannata seurata tässä tapauksessa allekirjoittanutta, tämä asiantuntijoiden ja varsin kitkerään sävyyn kirjoittajien määrä on räjähdysmäisesti kasvanut, verneriä lukuun ottamatta heitä ei muutama kuukausi sitten näkynyt. Kritiikki on hyvästä, sehän on selvä, täällä porskutellaan kaikesta huolimatta hyvin eteenpäin. Arvosijoituksiakin löytyy vuosikymmenten takaa. Häviö on tappio ei maailman loppu. Aurinkoista sunnuntaita säätyyn katsomatta😁

19 tykkäystä

Näitä piisaa :grin: eikä kyllä maksa vaivaa edes vastata kyseisille henkilöille :grin:. Kauheasti näkevät kyllä vaivaa oman viisautensa esille tuomiseen :woozy_face:… otetaan esimerkkejä piiretään kuvitteelisia viivoja missä alkoi hype missä hype poksahti ja missä nyt mennään ja minähän sanoin miten tuon kupongin kanssa käy ja paukutellaan sitten henkseleitä :grin: ja osa porukasta hurraa :grin: viisas mies. Noo tältä viisaalta mieheltä unohtuu kertoa se että tuon kuvitteelisen hypen alkamisen ja poksahtamisen välissä joku kerkesi jo tehdä yli 800% voiton hetkessä niin tahtoessaan. Ja nyt sitten on tultu alas se 90%… Jos ei ole tehnyt koko aikana mitään… ja jos taas on vähänkään seurannut kupongin kehitystä ostamalla/myymällä laskun aikana kun ne ilmat on pihisseet ulos :grin: on tehnyt aina vain lisää tiliä… Näitä hype,ilmat pihisee… millä näitä nyt ikinä kutsuvatkaan kuponkeja minulla kyllä on piisannut :slightly_smiling_face:. Katsoin just vanhoja kahvinpuru “TA” käppyröitä eri kuongeista taaksepäin ja sieltä löytyy esim semmoisia lukemia kuin +10549% + veivit päälle kunnes tuli poks :grin:… ja lähdettiin alaspäin ja edelleenkin omistan kyseisiä kuponkeja :slightly_smiling_face:.
No kuitenkin jokainen tyylillään, rahoillaan ja kupongeillaan. Eikä kyllä ole ollut tapana katsella omien sijoituksien tietoja taaksepäin koska suurinpiirten kyllä tiedän mitä teen… aika monet nousut, laskut,hypet yli 30 vuoden aikana olen mennyt läpi ja melkein (huom melkein) :grin: aina kuivin jaloin.
Vielä kun nuo kolikot tässä opettelee sitkeästi vanhana pieruna niin alkaa omalta osalta oleen homma paketissa… nuoremat ja terävemmät saa jatkaa :slightly_smiling_face:

28 tykkäystä

jaa että feikki, no kerrotaanpa vähän enemmän, olen eläkkeellä ja kaupassa käyntiin pitää löytää aika siten että siellä voi käydä mahdollisimman aikaisin ja -50% tuotteet löytyvät muuten se ei ole mahdollista. Lisäksi työ historiani on lyhyt eikä minulta löydy tietoa eikä kompetensia mihinkään yhtiö kohtaisiin keskusteluihin mutta yritän kovasti koska yritän oppia! myös se että tykkään tavotteisuudellisuudesta elämässa yhdistää minua tähän osake harrastukseen vaikka resurssini on omalla tavalla erillain. moniin ketjuihin olen monesti halunnut vastata mutta oma tilanteeni on mielestäni ollut niin erillainen et se on jäänyt. Meitä on moneen junaan tässäkin toiminnassa jan kukin omilla resursseilla kuitenkin olen löytänyt tältä foorumilta jonkinlaisen “kodin” . Tästä tuli nyt avautuminen mutta kaikille PEACE!

29 tykkäystä