Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Täytyypä seuraavalle Helsingin reissulle leipoa mustikkapiirakka ja ostaa repullinen kuohujuomaa. Osoitehan on netissä.

5 tykkäystä

Ainakin omalla kohdalla on toiminut ulkomailta käsin samoin, kuin Suomessakin oleskellessa.

Viittaa siis nykyiseen woke-juttuun, jossa tuskin kuohujuomakaan on sallittua. :cn:

Omat eväät ja pientä syötävääkin voi tuoda, oli opiskelijapippaloiden perusilmoitus kutsuissa silloin ennen.

3 tykkäystä

Ehdotan:

“Antin Pointit”

2 tykkäystä

Jaaha, Yahoon mukaan Modulight on Tukholman pörssissä :grin: , MODU.ST

5 tykkäystä

Niin näkyis myös ecoup.st

1 tykkäys

Äh, veikö naapuri loppumetreillä nämäkin ideat? Eikös ne innovaatiot pitänyt tunkea kotimaan pörssiin… :rage:

2 tykkäystä

En tiedä mitkä kriteerit mestarin arvonimeen on mutta mahtaa olla matalat kun minäkin sen sain muutamassa kuukaudessa rekisteröitymisestä. :joy:

Mites Inderes.ST ensviikolla sitten?

5 tykkäystä

Oven avaus on omissa käsissäsi. Mene oman nimimerkkisi päälle oiekeassa yläkulmassa, valitse oikealta “ukkeli” eli asetukset ja sieltä uudetsaan asetukset. Alimmaisena on titteli, josta voi valita näkyviin tittelin.

Minulta meni 1.5 vuotta päivittäistä foorumilla käyntiä🤣.
Edit. Miksihän mulla ei Mestari titteli näy nimen alapuolella vaikka kunniamerkin sain useampi viikko sitten🤔. Vai eikö sitä näe itse.

Edit edit. No nyt😂

1 tykkäys

Pitänee laittaa omista asetuksista näkyville :point_up: :smiling_face:

2 tykkäystä

Nyt on pakko testata, että löytyikö asetuksista itselleniki salareitti “Mestarit-loungeen”. Kaatakaapas perjantaidrinksut mulle valmiiksi, täältä tulee janoinen Tötterö.

Edit: löytyihän se lounge. Iso kylmä huurteinenkin odotti tiskillä valmiina.

4 tykkäystä

Kiitokset vain @Johannes_Sippola , vaikka tarkoitukseni ei kyllä ollut Mestariksi itseäni ruinata :smile::blush:. Lähinnä kiinnosti nuo kriteerit kun tosiaan foorumin aktiivisimmilta kavereilta tuo näytti puuttuvan mutta tuo ketjujen avaamiskriteerihän sen selittää :+1: (sinänsä vähän outo kriteeri tähän foorumiympäristöön kun pääosa ketjuista on yhtiökohtaisia eikä uusien ketjujen luominen mielestäni ole usein kovin mielekästä, varsinkaan jos niitä pitäisi luoda n. 1kpl joka viikko 3 kuukauden ajan))

Mutta kyllähän se aamupala täällä loungessa muiden mestareiden kanssa turinoidessa maistuu:

67 tykkäystä

Nordea päätti juuri jakaa lisää pelimerkkejä meille piensijoittajille osinkojen muodossa :slight_smile:

''Se on hunajata, hunajata, hunajata mulle,
hunajata, hunajata, hunajata sulle.
Oh oh, voi viulu."

4 tykkäystä

Veikkaan, että moni meistä aktiiveista ei vain ole asetuksista laittanut tittelilä näkyviin. Itse totesin aikaa sitten, että Mestareita on jo niin paljon, että jätän tittelin piiloon. Jos olisi jokin harvinaisempi titteli tarjolla, niin harkitsisin uudelleen. :wink:

14 tykkäystä

Sulta puuttu vaan 13 avattua ketjua viimesen 100 päivän aikana

Varmaan tarkoittaa ettet ole lukenut (avannut) kolmeatoista ketjua 100 päivän aikana, ei ole kuitenkaan tarvinnut luoda kolmeatoista ketjua.

9 tykkäystä

Eikai tämä voi pitää paikkaansa? Eihän täällä ehtisi muuta tehdä kuin availla uusia ketjuja, jos haluaisi ylläpitää mestari-ränkkiä?

On kyllä tullut ennenkin ihmeteltyä, että yksi foorumin kivijaloista @SijoitusSeppo on häärännyt konkarina. Itse sain 1.5kk kirjoittelun jälkeen mestarin-natsat ilman kummoista kontribuutiota (enkä tosiaan ollut availlut 13 ketjua…). Mystinen on discord logiikka. :thinking:

edit. ps. mistä noi käyttäjätilastot löytää?
edit 2 - löysin itsekin - tuolta ylhäältä, haun vierestä, nuo 3 viivaa ja sieltä käyttäjät

1 tykkäys

Moi! Tervetuloa foorumille. :slight_smile:

Yhtiöketjuissa puhutaan yhtiöistä sijoituskohteina: niiden bisneksestä, kasvunäkymistä, markkinapotentiaalista yms. fundamenteista tai TA-havainnoista.

Mutta ei omista liikkeistä. Ja, suoraa sijoitusneuvontaa ei oikein saisi toisille antaa. :wink:

8 tykkäystä