Niin kyllä minä ymmärrän tämän hyvin, mutta tosi moni ei ymmärrä. Minulle Inderesin viestintä on riittävän selkeää tässä asiassa, mutta aika monelle ei ole.
Eli se mitä yritin sanoa: pystyisikö Inderes muuttamaan konseptia niin, että käytännössä “kaikki” tajuavat asian todellisen ytimen? Tarvitaanko me oikeasti näitä 12 kk tavoitehintoja vai voisiko Inderes tässäkin asiassa olla innovatiivinen alaa disruptoiva tekijä
Ymmärsinkö väärin vai oliko yhteiskassa kuitenkin 31TEUR millä touhuttiin? Joka tapauksessa ei tuollaisella yhdellä 2,5 tunnin session tuloksella ole kuitenkaan mitään merkitystä. Oli hyvä pätkä ja nimenomaan hienoa oli se, ettet esim. sinä lähtenyt väkisin toteuttamaan mitään vain shown tähden. Kurinalaisuuttahan tuokin touhu erityisesti vaatii. Toisena hetkenä kuvattuna tulos olisi voinut olla -10t ja toisena +20t eikä nekään olisi tuota tämän kertaista enempää kertoneet itse tekemisestä.
Kiitos, hienoa heittäytymistä!
Itse istuin töissä ja tankkasin Kamuxia. Palkkaa tuli satasia mutta salkku sukelsi samassa ajassa reilu 6000 euroa. Loppujen lopuksi päivässä ärsytti kun Tierin sähköskootteri pyöristi 2 minuuttia ja 50 sekunttia neljäksi minuutiksi ja ryösti minulta 22 senttiä. Kuitissa tarkkaa aikaa ei enää eritellä joten valittaminenkin on vaikeaa ja ei varmasti pääse tuntipalkoille.
@TJT , nuoriso ei tunne Verneriä Inderesin yhteisönrakentajana, vaan meemiukkona. Kuka muuten tunnustaa kutsuneensa Verneriä treidichatissa fundaboomeriksi?
Ei varmaan kovin isolla prosentilla tänään ollut salkku vihreänä, itselläni on aika hajautetulla eikä erityisen riskisellä salkulla -2,5 prosenttia, jos mun salkku olisi tänään näyttänyt vain -0,5 prosenttia, niin olisin hieman tuulettanut jopa. Jos salkkuni olisi näyttänyt edes 0,1% vihreää, niin olisin lähettänyt siitä viestin kavereillekin (ei vitsi).
Hitsi kun nyt löytyisi pörssistä ostettavaa mutta kun loput fyffet makaa kiinni Norrhydron merkintäsitoumuksessa, koskakohan mä saan ne takas käyttööni? Ei ole ennen tullut osallistuttua näihin.
Tämä treidauslive oli kokonaisuudessaan mainio juttu. Toivottavasti tulee jatkossa lisää tällaisia juttuja (toki tämä oli Nordnetin juttu enemmänkin), mun mielestä molempien yhtiöiden vernerit (eli Nordnetin Tuomas ja Inden Verneri) pelasivat hienosti yhteen, kummatkin ovat ammattimaisia juontajia, joilla on sopivasti pilkettä silmäkulmassa. Treidaajat @Jukka_Lepikko , @Johannes_Sippola , Kristian Kannus ja Johannes Saukonautio olivat kaikki hyviä puhumaan, eli tuossa tällainen tavallinen piensijoittajakin pääsi paremmin kärryille, mitä esimerkiksi treidaaminen ja tekninen analyysi ovat, vaikka olen muutaman vuoden jo seurannut paljon treidausjuttuja. Kaikesta aina oppii ja itse tykkään lukea & seurata monipuolisesti erilaisia sijoitusjuttuja, koska kaikesta tarttuu aina jotain mukaan.
Toivottavasti Nordnetin ja Inderesin väki tekee jatkossakin tällaista yhteistyötä, oli se sitten treidausliveä tai jotain muuta, ehkä muutaman kuukauden kestävä arvosijoittajalive voi olla vähän rankka ja tylsä. Täytyy vielä laittaa Nordnetinkin väelle viestiä.
Itselle tulee aina hyvä mieli pirteistä ja iloisista ihmisistä, kuten esim. Antti Lurosta, Emmasta ja Mariannesta, mutta Vernerin eloisuus on kyllä omaa luokkaansa, joka saa muutkin hyvälle tuulelle.
Tässä Verneri on kertonut vitsin ja rupeaa nauramaan omalle vitsilleen, sitten muut yhtyvät hänen “maltilliseen” nauruunsa. On hyvä, että hiljaisten ja rauhallisten suomalaisten joukossa on tällaisia vilkkaita kavereita, joilla on hyvin tarttuva (ja äänekäs) nauru. Mahtavaa!
Joo, kyllä tästä Duelista vähän paremmat karkkirahat pitää saada. Pitää vaan odotella, että muilta nonneroilta loppuu myytävä, niin pääsee itse myymään.
Monesti on ollut lyhyen aikavälin paras hinta avauksen huutokaupassa.
Tammiralli on perinteisesti tarkoittanut niiden osakkeiden nousua jota on juuri ennen vuoden vaihdetta myyty tappiolla verovähennysten takia. Eli pitäisi etsiä liikaa laskeneita osakkeita. Mutta ei kai tällä väliä kun osakkeet voivat vaan nousta.