Inderesin kahvihuone (Osa 4)

@Mikael_Rautanen , et kai sinäkin? :open_mouth:
image

102 tykkäystä

Voiko olla tottakaan ettei täällä käydä enempää keskustelua Venäjä/Ukraina/Euroopan turvallisuustilanteesta? Luulisi näin tärkeällä asialla olevan oma ketjukin jos jenkkien pressanvaaleillekin oli omansa. Kumma ettei asia tunnu enempää sijoituspiirejä täällä kiinnostavan. Tilanteen eskaloituminen jos mikä olisi omiaan vaikuttamaan myös pörssiin, ja voisi olla hyvinkin uusi “musta joutsen” -tapahtuma.

Minä en aio avata mutta olisi hyvinkin toivottavaa jos joku avaisi tilanteen seuraamiselle oman ketjun.

6 tykkäystä

Noudatetaan pääministerin linjaa, pää hiekkaan ja ollaan kuin ei oltaiskaan.

30 tykkäystä

Toteutin strategiaa, kävin perjantaina ostoksilla. Katsotaan miten käy :grinning:

image

56 tykkäystä

11 tykkäystä

Otetaas pikku kysely. Uskotko että tänään helsingin pörssi sulkeutuu:

  • miinukselle
  • plussalle

0 voters

Sijoitussuunnitelma löytyy ja siinä pysytään - näissä merkeissä uuteen pörssiviikkoon, meillä kissoilla on uskomaton kyky pudota lopulta jaloilleen :smile_cat:

60 tykkäystä

Sanoiko joku uusi pörssiviikko?

33 tykkäystä

Ei kellään tarkempaa tietoa ole tästä Jens Kyllösen Sijoitusrahastosta?
Näkyy Aki Pyysing sijoittaneen :

“Joten sijoitusyhtiöni tuuppasivat tällä viikolla matalan seitsemännumeroisen Jens Kyllösen avautuvaan sijoitusrahastoon.”

5 tykkäystä

:face_with_monocle:

40 tykkäystä

Nyt hieman yli vuoden osakegamessa vasta olleena. Olen ollut lähes joka päivä tänä vuonna tappiolla, mutta kuitenkin myös melkein päivittäin voittanut indeksin tappion, eli olen siis useita prosentteja indeksin yläpuolella.
Tunnen hyvää lämmintä fiilistä, kun oma pappaportfolio alkaa vihdoin iskemään. Vuosi on vasta hyvin nuori ja nyt kun vain osaisi vielä lisäillä järkevinä aikoina.

1 tykkäys

Tuut nyt kyllä vähän myöhässä jos meinaat tuota Jens ja Arimatin rahastoa.
Siitähän oli puhetta jo varmaan kuukaus sit täällä :wink:

Onhan tuosta puhetta ollut. Kommentti olikin vastaus tuohon edelliseen kysymykseen. Lisäksi tarkka päivämäärä huomiselle oli ainakin minulle uutta tietoa. Odotellaan mitä huomenna kerrotaan. :slight_smile:

2 tykkäystä

kuva

Voisiko joku kertoa tämän myös hexille :smiley:

kuva

19 tykkäystä

Aika rapsakkaa menoa markkinalla. Ajattelinkin, että kannattaavarmaan lähteä urheilemaan eikä katsoa, mutta katsottua tuli… nyt urheilemaan huonmmalla mielellä… toisaalta tietysti onhan niissä halvoissa hinnoissa puolensa…

Edit. vau omx -4%

17 tykkäystä

Ostajan markkinat :smiley:

image

26 tykkäystä

Suomen pörssi kyllä kasapaskaa, jenkkifutuurit plussalla

21 tykkäystä

Tämä geelipurkki laittaa kyllä edelleen hymyillyttämään, vaikka olen näihin Inden geelipurkkeihin foorumilla ja mainoksissa jo törmännyt useita kertoa. Törkeän hieno ja toisaalta karmivia nuo kurkkivat analyytikoiden päät. Toivottavasti kuvista saatte luettua nuo mainiot tekstitkin. :sunglasses:


image

Olen käyttänyt geeliä aiemmin ehkä kerran kuukauteen tai kahteen kuukauteen, eli hyvin harvoin, mutta nyt vedän tukan taakse ja geelikiiltoon entistä useammin. Tukkana takana ja elämä edessä!

Nyt laitan geeliä päähän, että hiukset pysyvät kuin liimattuna päästä, kun avaan Nordnetin jossain vaiheessa. :grimacing: :grin:

40 tykkäystä
54 tykkäystä

Näyttää hieman erilaiselta kun asiaa katsoo inflaatiokorjattuna:

9 tykkäystä