Inderesin kahvihuone (Osa 5)

Kiitos ajatuksistasi! :slightly_smiling_face:

Itse asiassa olen myynyt tosi vähän sijoitusurani varrella, ehkä jopa liian vähän, vasta viime aikoina olen myynyt vähän enemmän, eli ns. venkslailuja en ole harrastanut, mutta “tyhmäilyä” kyllä.

LeadDeskiä ostin listautumisannista (onneksi myin satsin hinnan ollessa yli 30 euroa) ja lisäsin sitten sitä myöhemmin, mutta nyt myin noin puolet pois. Digiaa ostin ensimmäisen kerran sijoitusurani alussa ja lisäilin sitä sitten myöhemmin, mutta nyt myin puolet pois. :slight_smile: Orthexia ostin joskus viime vuonna ja aika paljonkin, mutta nyt myin puolet pois siitä useammasta eri syystä.

Vetyosakkeet on sitten oma tarinansa ja niitä en enää omista. :smiley:

Mitä olen eri sijoittajien kanssa jutellut aiheesta ja itsekin ajatellut, niin mun olisi pitänyt muistaa myyntinappi vähän paremmin, olen antanut tappioiden juosta ja tilanteissa, jossa asiat ovat muuttuneet. Olen vähän kynsin ja hampain pitänyt firmoista kiinni, vaikka joskus olisi ehkä ollut paikka luopua. Ostonappia painan useammin ja säännöllisesti, mutta en minä kovin usein ostakaan, vaan sillai tasaisen säännöllisesti.

Olen pyrkinyt ainakin viime aikoina oikeasti käyttämään tosi paljon aikaa lukemiseen ja tutkimiseen ennen kuin ostan, toki analyysieni ja päätelmieni taso on, mitä on. Minulla on vielä todella paljon opeteltavaa ja sain tänäänkin @DayTraderXL :ltä lisää ajateltavaa ja opittavaa. Sitten privaviesteissä jumppailen ajatuksiani itseäni fiksumpien sijoittajien kanssa… ihme, että haluavat ja jaksavat vielä kirjoitella kanssani - kiitos vaan heille! :smiley:

Inderesin materiaalit ja Foorumi ovat kyllä uskomattoman tärkeitä tietolähteitä tällaiselle sijoittajalle. :slight_smile:

15 tykkäystä