Inderesin kahvihuone (Osa 5)

Miltä osakkeiden ostaminen tuntuu sinusta juuri nyt? :point_down:

• Ehei - en vielä ostele, sillä odottelen parempia hintoja. Tiedän niiden vielä tulevan.
  • Pikkuhiljaa alan siirtymään ostolaidalle hyvillä fiiliksillä. Pohjat alkavat olemaan tässä.
  • No nyt saa halvalla hyvää, nyt kaikki peliin!
  • Kasuaalisti tässä välillä lisäilen, kunhan muilta kiireiltäni ennätän.
  • Toimin tarkasti laatimani kuukausisäästöohjelman mukaisesti ja teen hankintoja varmalla otteella.
  • Viime kuukausien vahva lasku hieman mietityttää, mutta lisäilen silti hyvällä luottamuksella. Ei pelota.
  • Jännittää tehdä lisäostoja tässä markkinatilanteessa, mutta minulla on aikaa odottaa ja kyllähän kurssit jossain vaiheessa kääntyvät parempaan suuntaan, eikö niin? Hieman mietityttää.
  • Pelottaa, että saanko rahojani ikinä takaisin. En kehtaa kertoa läheisilleni tilannettani. Ostan lisää ja uskon parempien aikojen vielä koittavan. Käteni tärisevät toimeksiantoa tehdessä.
  • En halua nähdä salkkuni nykyistä arvoa, ettei totuus paljastu itselleni. Oksettaa, huimaa ja menetetyt varat pyörivät jatkuvasti mielessäni. Ostan silti lisää, vaikka kuvottaa. Parhaat tuotot tehdään nyt.
  • Olen ahdistunut. Ajattelen vain punaisia kursseja. Laskivatko kurssit tänäänkin? No tietysti. Ja huomenna varmasti laskevat lisää. En missään nimessä osta enää lisää. Yritän kuitenkin olla myymättä omistuksiani. Vaikeaa on.
  • Miksi ikinä aloin sijoittamaan. Kusetusmarkkinat ja kriisit, hah. Inderes ja Jukka Lepikkö, pyh. Olen pilannut elämäni. V*ttu että olen ollut idiootti. Haluan myydä kaiken pois nyt ja heti. En halua enää ikinä edes kuulla sijoittamisesta.
  • :skull: :coffin: :headstone:

0 äänestäjää

11 tykkäystä