Piti tänään tehdä 8-9 tuntia yksiä työhommia, mutta se peruuntui, kun sitä hommaa ei pääse tänään vain tekemään. Harmittaa, kun olisin mielelläni niitä hommia tehnyt, mutta saan tehdä ne myöhemmin ja tänään tulee vain sitten vähemmän tuollaista työpuuhastelua. No ainakin tänään tulee hyvin levättyä ja on aikaa enemmän sijoitusjuttuihin.
Pakko ihailla erästä ystävääni, joka on vasta päälle vuoden sijoittanut, niin hän on todella hyvin oppinut sijoittamisen perusteet ja pystyy sopivasti maalaisjärjellä käsittelemään asiat. Alussa minä ohjeistin häntä ihan perusperusasioissa, mutta nyt hän on sitten valistanut meikäläistä erilaisissa asioissa.
Laitoin ensimmäisen haastattelupyyntöni tänään eteenpäin ja toivottavasti tämä täältä lähes kaikille tuttu tyyppi suostuu vastailemaan kysymyksiini. Jos hän suostuu, niin vastaukset kysymyksineen julkaistaan täällä juuri perustamassani ketjussa:
Sitten ihan muunlaista asiaa, joka liittyy siihen, mitä olen muutamien kanssa tässä ketjussa jutellut, eli näihin salilla tehtäviin toistohaasteisiin. Tämä on ehkä kovin suomalainen tekemä toistosuoritus maastavedossa, mitä olen suomalaisen nähnyt tekevän. 100kg painava mies on ottanut sadalla kilolla maastavedossa 411 toistoa.