No mut jos pitäisi jotain PR-kuvia ottaa poliittisen jutustelun päätteeksi, kyllä se varmaan on parempi siviileillä olla sysärit kuin kovat piipussa. Tai voihan sitä lohduttautua ajattelemalla että sinko on varmaan ladattu jos tulee tositilanne päälle pressissä.
Oliko -40% messualennus uusiin tilauksiin vai pelkästään messujen esittelytuotteiden myyntiin? Jälkimmäinen vaihtoehto on Raksamessuillakin ihan normaalikäytäntö.
Niin no ajatella voi mitä vaan jos tuossa on kovat piipussa tarpeen. Pointti oli nimenomaan irrallisten yksityiskohtien heittely. Kun ei pressikuvissa ole kauheasti funktiota tuliaseilla ampumistarkoituksessa.
Edit. Kuten @Hammaskeiju mainiosti huomautti: parempi jättää harjoittelukama tarkoitukseensa, niin kovia riittää koviin paikkoihin.
Piti tänään tehdä 8-9 tuntia yksiä työhommia, mutta se peruuntui, kun sitä hommaa ei pääse tänään vain tekemään. Harmittaa, kun olisin mielelläni niitä hommia tehnyt, mutta saan tehdä ne myöhemmin ja tänään tulee vain sitten vähemmän tuollaista työpuuhastelua. No ainakin tänään tulee hyvin levättyä ja on aikaa enemmän sijoitusjuttuihin.
Pakko ihailla erästä ystävääni, joka on vasta päälle vuoden sijoittanut, niin hän on todella hyvin oppinut sijoittamisen perusteet ja pystyy sopivasti maalaisjärjellä käsittelemään asiat. Alussa minä ohjeistin häntä ihan perusperusasioissa, mutta nyt hän on sitten valistanut meikäläistä erilaisissa asioissa.
Laitoin ensimmäisen haastattelupyyntöni tänään eteenpäin ja toivottavasti tämä täältä lähes kaikille tuttu tyyppi suostuu vastailemaan kysymyksiini. Jos hän suostuu, niin vastaukset kysymyksineen julkaistaan täällä juuri perustamassani ketjussa:
Sitten ihan muunlaista asiaa, joka liittyy siihen, mitä olen muutamien kanssa tässä ketjussa jutellut, eli näihin salilla tehtäviin toistohaasteisiin. Tämä on ehkä kovin suomalainen tekemä toistosuoritus maastavedossa, mitä olen suomalaisen nähnyt tekevän. 100kg painava mies on ottanut sadalla kilolla maastavedossa 411 toistoa.
Piti itse asiassa tarkistaa, kun kysyit… olet oikeassa. Videon alla näköjään lukee:
“Olen 51v, 190cm pitkä ja painoa 100kg, Matti “metsuri” Huohvanainen ja harrastan kestävyyskuntoilua.”
ja
“Kiitokset siitä että saimme tehdä tämän, kuuluu Harri Rämölle kylmäkosken vankilan johtajalle.”
Johtuu siitä että mennään kustannus edellä.Jos suunnittelian palkan maksaja on rakennusliike, mennään aina sillä millä ennenkin(halvin). Ja vaikka suunnittelialla jostain ihmeen syystä olisi vapaat kädet valita, on maksettu palkkio niin onneton ettei siinä ole varaa miettiä yhtään ylimääräistä tuntia.