Inderesin kahvihuone (Osa 5)

Timontin haastiksesta poimin tämän, mitä jäin sisäistämään.

Mielestäni tämä Timontin vastaus sopii erityisesti näihin aikoihin hyvin ja onhan tuossa suurin osa sellaista asiaa, mikä sopii jokaiseen hetkeen.

Mulla on jonkinlainen “sijoitusrunko” :smile:, minkä mukaan olen mennyt, mutta alan hiljalleen näpyttelemään omaa suunnitelmaa. Tulee samalla kirjoitettua omia ajatuksia ylös, jolloin ne tulevat paremmin käsiteltyä ja ehkä siinä samalla huomaan, jos ajatuksissani on jotain selkeää korjattavaa.

Pitkälle katson, mutta kurssien heiluessa ja otsikoita katsoessa ainakin hetkellisesti mielikin vaihtuu, tosin erityisesti tämän vuoden puolella olen onnistunut onneksi enemmän toimimaan päätösten kanssa rauhallisemmin. Paljon on vielä tekemistä, mutta suunta on ainakin oikea.

Oppiminen ja kehittyminen ovat useimmiten askel askeleelta-touhua eikä hetkessä muutenkaan pääse koviin tuloksiin - toki poikkeukset vahvistavat säännön. Toisaalta kuukausien ja vuosien kuluessa askeleita ( esim. luetut jutut, kuukausittaiset sijoitukset) alkaa olemaan melkoinen määrä, jolloin tulokset varmasti näkyvät.

4 tykkäystä