Inderesin kahvihuone (Osa 5)

Tulee mieleen tästä tapauksesta kuinka Marinia vähäteltiin alussa nuoruudesta,kokemattomuudesta,kuinka on vain “kaupan kassa”,ajattelematta että samalla vähäteltiin kaikkia kassan takana työtään tekeviä.Osalle oli kyllä osoitus siitä että Suomessa voi nousta politiikan huipulle alkuasetelmista riippumatta.Nythän sitten on tarjolla seuraaviin vaaleihin tarjolla pääministeriehdokas joka on kokenut ja monet kriisit läpikäynyt.

1 tykkäys

Minusta Sanna Marinin juhliminen on täysin normaalia tuon ikäiselle naiselle. On hienoa nähdä kuinka Pääministerikin osaa nauttia elämästä ja hoitaa vieläpä työnsä todella hyvin.

17 tykkäystä

Kanervan “puutarha” -viesteistä seurasi ero ministerin paikalta. Tuossa se poikkeava kohtelu on verrattuna Mariniin.

19 tykkäystä

Nyt on Sanna ja Kamux väärässä seurassa!
Molempien pitkän aikavälin houkuttelevuudessa ongelmaa.
image

1 tykkäys

Olen kyllä aavistuksen kateellinen. Viikottain tulee postauksia festareilta ja juhlista, samaan aikaan 30 päinen avustajajoukko hoitaa asioita. Olisipa itsellänikin mahdollisuus vastaavaan. Jotenkin tuntuu siltä, että saattaisin harkita pari kertaa sijoittamista yritykseen, jonka johtaja toimisi vastaavalla tavalla . Itse asiassa en sijoittaisi. Sijoitus se Suomikin on - meidän kaikkien sijoitus.

26 tykkäystä

Tää jotenkin osu ja uppos.

29 tykkäystä
Onko Sannan biletys paheksuttavaa?
  • Ei, olen poliittisesti enemmän vasemmalla
  • Kyllä, olen poliittisesti enemmän vasemmalla
  • Ei, olen poliittisesti enemmän oikealla
  • Kyllä, olen poliittisesti enemmän oikealla

0 voters

7 tykkäystä

Kännissä pikkutunneilla laulava ja tanssiva pääministeri ei herätä luottamusta historiallisen vaikean ajanjakson keskellä (Venäjän sota, korkea inflaatio, historiallisen korkeat energianhinnat, terveydenhuollon kriisi).

Itse uskon, että nämä videot ovat vuodettuja, enkä ihmettelisi, vaikka tämä kohu lopulta kaataisi Marinin.

P.s. olen about Marinin ikäinen ja en harrasta vastaavaa biletystä, en harrastanut nuorempanakaan, joten mistään moraalipatsastelusta ei ole kommentissani kyse.

22 tykkäystä

Eiköhän tämä nyt ole aika harkittua muutenkin, että demareiden maine vanhojen ukkojen puolueena pestään kertaheitolla. Kuka enää edes muistaa, että jokin aika sitten SDP oli pystyyn kuivunut työväenpuolue, jolla ei ollut nuorten keskuudessa mitään kannatusta.

4 tykkäystä

Suomen vaikutusvaltaisin päämies.

Miettikää jos suomeen kohdistuu jotain uhkaa tai jotain oikeasti erittäin poikkeuksellista, johon tulisi valtion johdon kokoontua käytännössä välittömästi.

Meillä pääministerillä puhelin unohtunu matkasta, kännipäissään menee festareita ja bileitä ympäri. Eihän tätä ihmistä voi ottaa enää tosissaan, jos vakavalla naamalla esim kieltäisi meiltä nyt baarit koronasulkujen vuoksi.

Jos Jussi Halla-aho olis pääministeri ja vastaavaa tapahtuisi niin asiat olis hieman eri perspektiivissä monella.

24 tykkäystä

Riski veto, kun iso osa kannattajista on eläkeläisiä.

1 tykkäys

Vaikeahan tuota on sanoa. Hyvin onnistunut kamppis jos se sellainen on. Suurin osa poliitikkojen imagonrakentelusta on vähintäänkin läpinäkyvää. Toisekseen tuossa on suuri vaara ampua itseään jalkaan - vanhat ihmiset paheksuu ja nuoret ei jaksa äänestää muuten vaan.

2 tykkäystä

Jos ajattelee yhtään pidemmälle, niin pakko varmaan jossain vaiheessa saadaa muitakin äänestäjiä.

En sano, että tämä video sellainen on, mutta kokonaispaletti kyllä.

1 tykkäys

Joskus tuli Burj Khalifassa käytyä, joo joku hissi menee ylös asti ja joku jää vähän alemmas, mutta mieleen jäi se kun opas sanoi, että tornii voi heilua tuulella 1,5metriä :cold_face:. Olisi voinut jättää kertomatta :sweat_smile:.

6 tykkäystä

Meinaatko aikaa jolloin eläkepommi helpottaa - pitkää peliä pelaavat.

Marinin kohdalla voimakenttä on magneetti, vetää kritiikkiä puoleensa kuin hunaja pörriäisiä. On sitten kyse aamupaloista, Ruisrockista ( :metal:) tai normaalista viikolopun juhlinnasta.

Kyllä ennen setämiehillä oli kunnon suojaus, mikään ei oikein tarttunut. Joskus oli jopa Aatos Erkko portinvartijana. Itsekin olen setämies, useimmiten ääni mennyt oikealle. En osaa vain pöyristyä.

6 tykkäystä

Ajattelin aiemmin, että ne satunnaiset cervezat baarissa tai festareilla hummailu ovat tervettä irroittelua stressaavasta työstä. Mutta se mikä ihmetyttää, on että tuon ikäinen ihminen pyörii parikymppisten kotibileissä hoilaamassa Petri Nygårdia. Eikö oikeasti koe tuota meininkiä lapselliseksi?

Olen suunnilleen samaa ikäluokkaa Marinin kanssa, ja omassa lähipiirissä viikon jännittävin tapahtuma on se kun kauppareissulla uskaltaa ostaa vaippojen lisäksi saunakaljan. Tämä on toki tilanne myös monella demariäänestäjällä, kunhan vaihtaa vain tuotteet päikseen.

Epäilen, että Marin on humaltunut suosiostaan “rokkistarana”, joka lakaisee pölyt politiikan ullakoilta. Siihen viittaa etenkin se, että koko ajan tulee rohkeampaa materiaalia ulos, vaikka vaalit lähestyvät. Mihinkään tietoiseen vaalikampanjointiin en missään nimessä usko.

43 tykkäystä

Harva asia ärsyttää yhtä paljon, mitä että valitaan sopivat uutiset oman tuulesta temmatun mielipiteen luomiseen.

Jäikö tämä kohu vahingossa pois, kun ei sovinnu narratiiviin?

9 tykkäystä

Kohta tarvii Sanna Marin oman ketjun, kun kahvihuone puuroutuu. Minun puolesta case closed.

17 tykkäystä

Avaa Kahvihuoneen ja näkee Marin-keskustelun

Nähdään parin päivän päästä!

113 tykkäystä