En tiedä yhtään äänikirjapalveluiden tarjonnasta, koska pidän liikaa fyysisen kirjan lukemisesta ja saan sen hyllyyn ”milestoneksi”/voin palata siihen, sekä kuuntelen mieluummin podcastia kuulokkeista.
Tiedän, että kysyit sijoittamiseen liittyvistä kirjoista, mutta täältä/netistä saa kuitenkin aina sen saman kattauksen. Eli siis Tähtäimessä osakkeet, Oksaharjun gurusarja, Buffet, Munger ja muiden superstarojen kirjat. Olen koittanut kehittää itse asuntosijoitukseen liittyen tietotaitoa tällä hetkellä, mutta olen löytänyt myös paljon hyvää luettavaa sijoitusgenren ulkopuolelta. Ihan fine myös jos sivuutat suosittelut, mutta Kukkaruukusta nyt kuitenkin itse asiaan…
Veikkauskratia = Todella hyvä katsaus tähän Suomen hulluuteen. Paljon surullisia tarinoita kuvaistamaan tätä peliaddiktion sotkua ja dataa vaikutuksesta todella siistissä/helppolukuisessa paketissa.
Total Recall = Kertoo Arnold ”Arska” Schwartzeneggerin elämästä. Hänkin on sijoittaja, joten ehkä menisi vielä sinun pyyntöösi 
The Next Millionare Next Door = Tätä itseasiassa suositeltiin aikoinaan, ostin sen, odotteli hyllyssä omaa vuoroaan melko pitkään ja nyt lukemisen alla juuri tällä hetkellä. Vähän olen aina skeptinen kirjoihin tällä ”miljonääri” myyntisanalla, mutta ihan hyvän oloinen tähän mennessä. Menee ehkä enemmän säästämiseen aiheena 
Unit 731 = Hyvin erilaista lukemista. Jos kiinnostaa ihmisen touhu historiassa, niin saat tästä sellaisen, mitä ei kovin usein nää missään. Puhutaan sellaisesta, kun ”the forgotten Asian holocaust”, joten ei ehkä mikään leppoisa ennen nukkumista luettava…
Private Empire: Exxonmobile and American Power = Ihan vain simppelisti: menee tämän historiaan, tapahtumiin, vaikutukseen ja käy ”Big Oil” keskustelua. Sanoisin ihan hyväksi kirjaksi ja opin paljon, mutta todella pitkä.
Cant Hurt Me = David Gogginsin elämästä varmaan jokaisen tuntema kirja. En saanut ehkä ihan niin paljoa irti, kun jotkut sanovat saaneensa, mutta mielenkiintoinen heppu ja hyvä pläjäys.
Marcus Aurelius Meditations = Jokaisen kuuluisi ainakin lukea yksi filosofinen teos, ja se on tämä. En tiedä saako Suomeksi, kun itsellä on englanniksi kaikki nämä.
Enempää en jaarittele sijoitusfoorumilla näistä, vaikka näitä kyllä löytyisi
Jos ei Myyrämies, niin ehkä joku muu saa tästä kopin itsellensä. Toivottavasti onnistui jonkinlainen kattaus eri aiheiden kirjoja