Inderesin kahvihuone (Osa 5)

Klassiko lausahdus eiks je

1 tykkäys

Sama ilmiö huomioitu myös :smile:

Kaikki tehköön silti niinkun parhaakseen näkee,tää on vapaa maa lähes kaikkiin ajatuksiin😀

Noudattamalla omaa sijoitus stregiaansa ja olemalla varma siitä, niin itse näen sen tärkeimmäksi​:slightly_smiling_face::pray:

Hauskaa sijoitus kesää kaikille🙂

1 tykkäys

Klassikkoa lienee myös varmat romahdusten ennustukset :thinking: Itse laittaisin rahaa peliin moisista tiedoista!

Aloittelijana ja kk säästäjänä voin vain jatkaa ostelua :slight_smile:

14 tykkäystä

Nämä tämmöset aina nousee koloistaan tällaisina hetkinä. Ignore.

8 tykkäystä

15 Kuuttia tuotti tulosta peruutuspeiliin katsottaessa 13,65€. Ehkä ensi vuonna tulos kasvaa +30 % jolloin tuotto olisi jo 17,75€. Toisaalta jos osake laskee -1,8 % niin vuoden tuotto menetetään. Inflaatio on 7 % tilastokeskuksen mukaan, eli 1043 eurolla osti keskimäärin yhtä paljon hyödykkeitä kuin 975 eurolla vuosi sitten. Sijoittajilla on erilaisia sijoitustyylejä, tuottovaatimuksia ja erilaisia käsityksiä riskistä. Osake voi olla kelvollinen sijoitus jos kasvu-uraa on tarpeeksi pitkälle tulevaisuuteen. Tärkeintä on että on itse tyytyväinen ostoksiinsa, on tutustunut huolellisesti yhtiöön, punninnut riskit ja mahdollisuudet.

1 tykkäys

Eihän tuo ole kirkossa kuulutettu että nyt Q2 kuutilla tulee edes positiivinen liikevaihdon kasvu-% Q2lla (vertailukelpoisin valuutoin), jolloin voi tulla rumaakin jälkeä. Mutta itse en ehkä tätä ennustaisi kumminkaan. Voi olla että viimevuonna myyntitiimeissä on raippa heilunut erityisen tiheään että saadaan kunnon optiobonarit, ja tänä vuonna pitää vähän sulatella, mutta kohtahan sitä taas ollaan viisaampia.

4 tykkäystä

Eurojackpotissakin olisi yli 100 miltsiä :thinking:

Meillä on vissiin vähän erilaiset teesit ja arvonmääritykset tässä keississä. :astonished:

15 tykkäystä

Samsungin älytelkkariin on ilmestynyt Rakuten niminen tv-palvelu. Näkyy mm. Bloomberg suorana :o Onkohan tämä joku väliaikainen juttu vai pysyvä juttu. Fed Wallerdin jorinoita voi seurata livenä ja katsoa miten joka toinnen lause twiitataan :stuck_out_tongue:

Parikymmentä uutta kanavaa ilman veloitusta kui kätevää.

E. Palvelun nimi onkin Samsung TV Plus ja osa kanavista Rakuten nimisiä. Mutta pörssiä seuraaville Bloombergin kanavia 2 kpl.

8 tykkäystä

Tai sitten eroavaisuutta löytyy huumorintajun puolelta? :joy:

15 tykkäystä

Hyvä sähkön hintakehityksen kannalta. Olin jo hieman peloissani saataisiinko OL3 käyttöön lähiaikoina. Syyskuu - joulukuu väli on :+1:

9 tykkäystä

Voisivat rakentaa toisenkin, ja mielellään ennen ensi syksyä kun nykyinen törkyhalpa määräaikainen soppari päättyy… :stuck_out_tongue:

24kk määräaikainen sähkösopimus 1.12.2021 alkaen oli ns. Hyvä Diili…

image

Tällä hetkellä hinnat ovat jotain ihan muuta :slight_smile:

26 tykkäystä

Stonkmann on vakava asia eikä siihen saa sotke fakenewsia, jengi on ihan liian kujalla siitä kuinka ilmainen firma se on edelleen ilman että possut lähtevät käymään sillä informaatiosodankäyntiä.

28 tykkäystä

Pistetään paremmaksi.

20 tykkäystä

Jätkät hei, jos lähdetään tälle linjalle niin:

23 tykkäystä

Mietin just yks päivä sähkösoppareita. Meillä on tälläinen. Hyvin on toiminut. Sähköä saa töpselistä ja rahaa ilmestyy tilille. Vissiin ihan ok hinta?

3 tykkäystä

Samainen Rakuten TV tarjoaa myös ilmaiseksi kattavan valikoiman Bud Spencer & Terence Hill elokuvia, joissa nyrkit heiluvat oikein olan takaa. Bud Spencer vetäisee lapion kokoisella kädellä kunnon alakoukun, tai kumauttaa kupoliin niin että mies painuu puoli metriä maan sisään, nousee ihmiskasan alta ja ukot lentelevät sinne tänne. Sopii turskapäivän iltaelokuvaksi.

12 tykkäystä


Tällainen löytyy itseltä.

14 tykkäystä

Sääliksi kyllä käy niitä jotka joutuvat sähkösoppariaan tällä hetkellä uusimaan, kurkkasin juuri hintoja ja esim. Heleniltä vähintään 18kk määräaikaista luksusta tarjoavat 23,65snt/kWh … :grimacing:

9 tykkäystä

Minun sähkösopimukseni näyttää tältä:


Lisäksi siitä saa S-bonusta.

8 tykkäystä