Tämähän vanhentui hätäisesti.
Olin kyllä tietoinen mahdollisesta negarista, mutta oletin sen olevan mallia “melkein päästiin” ohjeistukseen, kun kerran näin myöhäiseksi jätettiin.
Nyt ei ollut kyllä lähelläkään ja aika maku jäi suuhun.
Mukamas “datalla johdettua” tekemistä ja joka ilta vahditaan lukuja Kalliokosken toimesta.
Niinpä. Miten voidaan olla näin kuistilla firman tilanteesta? 20v kokemusta autojen jobbaamisesta + “datalla johtaminen” ei näköjään paljoa lämmitä.
Kysymys herääkin, että onko siellä vain elätelty toivetta viimehetken pelastuksesta vai venytetty tahallaan tiedottamista, vaikka takaraivossa tiedetäänkin homman nimi.
Sinänsä harmillista, että tässä samalla tahriintuu hieman Pajuharjun nimi. Olen Tapsaa pitänyt jämptinä toimarina ja todennäköisesti hän olisi hallituksen jäsenenä ja tulevana toimarina päässyt sanomaan Kalliokoskelle ja kumppaneille, että nyt joku roti tähän touhuun.
Ps. Ensi kerralla luen kahteen kertaan ja oikein ajatuksella P1:n kirjoitukset.