Inderesin kahvihuone (Osa 6)

Odotan säännönmukaista osta-suositusta Kamuxiin.

3 tykkäystä

Mistä sen näkee kun Kamuxin sivuilla on listattu vain 50 suurinta?

1 tykkäys

Joko muokkaat sitä et näyttää sen 100 suurinta omistajaa, tai haet ihan suoraan hakupalkista “Kajaani” niin tulee Petrin omistus siihen näkyville.

4 tykkäystä

Uskon tällä kertaa jopa Lisää- suositukseen. Riippuu toki tämän päivän päätöskurssista. Positiivisten suositusten tiimellyksessä kurssista ja tavoitehinnasta on kolmasosa jäljellä. Olisi jo aika palkita yhtiötä negatiivisella suosituksella. Viime raportissa tavoitehinta ja suositus nousi puheiden perusteella. Tämän yhtiön osalta olisi syytä odottaa tekoja puheiden tueksi. Jos kertomukset aiheuttavat paineita ylöspäin kannattavuusennusteissa niin tämän suorituksen jälkeen paineet pitäisi laukaista toiseen suuntaan.

“Alkuvuodesta kysyntä on säilynyt etenkin Suomessa odotuksiamme vahvempana ja yhtiö kertoi keskittyvänsä kuluvana vuonna kannattavuuteen, mikä aiheutti painetta kannattavuusennusteisiimme. Nostamme tavoitehintamme 6,0 euroon (aik. 5,4 eur) ja päivitämme suosituksemme osta-tasolle (aik. lisää).”

2 tykkäystä

Itse olen ottanut hyvin kylmän linjan linkkarin kanssa. Verkostoituminen, tykkääminen ja jakaminen. Ja nimenomaan tuossa järjestyksessä.

Muutenkin pyrkinyt säännöllisesti vähentämään kaikenlaista sosiaalista mediaa ja nauttimaan enemmän elämästä.

9 tykkäystä

Täytyy ehkä päivittää tätä vielä yhdellä:
“Kun Rahapodissa annetaan krediittiä videoista” :smiley:

Jatkoa ketjulle Inderesin kahvihuone (Osa 5):

Sain oikein oman aikaleimankin tuohon uusimpaan Rahapodin jaksoon, “Seppo Sijoittajan korvamato” :sunglasses: :

Mukavaa että vaikka sijoittaminen ei aina ihan lankulle menekään niin meemeily kuitenkin sujuu :smiley:

63 tykkäystä

Makronäkymissä on paljon tummia pilviä, mutta erityisen huolissaan olen siitä miten QT on taas jälleen massiivisen resistenssitasonsa yläpuolella, eikä tiedä oikeaa paikkaansa.

Makronäkymissä on enemmänkin valoa tummien pilvien välissä… Yritysten luottamus lisääntynyt… Työllisyys rulaa ja korkojennousu pysähtymässä. Mistä ne tummat pilvet nyt rysähtää?

2 tykkäystä

Palvelualoilla ainakin luottamus kohentunut… Ehkä kokonaisuutena orastavaa käännettä odottelen…

1 tykkäys

Voi olla valoa, iloa ja hauskuutta; mutta jos graafiin muodostuu muuri, olisin henkilökohtaisesti hyvin valppaana.

8 tykkäystä

No joo… Taidat puhua QT:sta ja minä maailmanmarkkinoista ja Suomen tilanteesta🤣

3 tykkäystä

Ei ole Padma ainoa joka on ostoksilla :rocket: :man_astronaut:

64 tykkäystä

Kokonaista kaksi osaketta? Mikäköhän ihme juttu tämä on :smiley:

2 tykkäystä

Oli omat eväät mukana työpaikalla ja pisti säästyneet rahat kiinni työnantajaan.

57 tykkäystä

kyllä se Costco saisi tulla suomeenkin. mukavia hintoja ruotsissa:

image

21 tykkäystä

Salkussa euroviisufiilistä varmaan viikonlopun kunniaksi.

"Alanpas sijottammaan
Niinku cha cha cha
Ossaa pelkääkään tätä karhumarkkinaa
Niinku cha cha cha
Kun lattaan salkkuuni lissää turskaa vaan

Cha cha cha cha, turskaa"

image

14 tykkäystä

No eikä, tämähän piti tulla suomalaiselle sijoitusryhmälle :face_with_hand_over_mouth:

5 tykkäystä

@TervanKypsyttelija lla ilmeisesti orpo kytässä UPM:n negarin kanssa!:grin:

Mukavaa vkonloppua foorumille!

Nimenomaan huumorilla itse liikkenteessä. Hauskoja letkautuksia etenkin, kun ottaa nimimerkin huomioon. :facepunch:

Vissiin on tapahtunut väärinymmärryksiä. Ihan vilpittömästi luulin vain jakaneeni hauskan viestin ja luoda lisää hyvää mieltä. Taisin erehtyä. Pahoittelut.

4 tykkäystä

1 tykkäys

Palautin viestisi. :slight_smile:

Pahoittelut TervanKypsyttelijä, minä poistin viestin viesti. Sinulta Antti kysyi tuota ja sinä vastasit. Minun moka, anteeksi! :pray:

9 tykkäystä