Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Nautin joka päivä siitä, että pääsen Foorumille lukemaan erinomaisia sijoitusaiheisia keskusteluja ja pidän myös hyvästä yhteishengestä.

Itse annan kesän yhteisönrakentajan tittelin @JHeiskanen -tyypille erityisesti tämän ansiosta:

Täällä on hyvä meininki ja uskon ajan myötä Foorumin parantuvan vielä entisestäänkin. Täällä viihtyvät ainakin lukemassa monet sijoitusmaailmasta tutut nimet ja analyytikot, joka mielestäni omalta osaltaan kertoo siitä, miten laadukasta sekä sisältörikasta sijoitusaiheista keskustelua täällä on. Ei kukaan fiksu sijoittaja huvikseen täällä seikkaile, jos ei kokisi saavaan täältä jotain lisäarvoa omaan sijoitustoimintaansa.

Haluan kiittää kaikkia foorumilaisia hyvästä menosta ja erityiskiitos kaikille aktiivisille kirjoittajille, jotka auttavat meitä muita sijoittajia omilla kirjoituksillaan.

Olen täällä juhannuksenakin, eli jos joku potee yksinäisyyttä tai muuta surua, niin mulle saa laittaa privana viestiä. En ole minkään asian ammattilainen, mutta olen omasta mielestäni hyvä kuuntelemaan. Vietän juhannusta läheisteni kanssa, mutta minulla on aikaa olla jonkin verran täälläkin - toki en ole koko ajan ihan saatavilla, koska minun täytyy ja minä haluan olla läheistenikin kanssa.

Vaikka täältä vielä laittelen viestejä, niin toivotan jo tässä vaiheessa kaikille oikein mukavaa juhannusta! :slight_smile:

31 tykkäystä