Inderesin kahvihuone (Osa 7)

@Atte_Riikola, nyt on vissiin kiva olla Remedy-lyytikko? :cowboy_hat_face:

49 tykkäystä

Mites muilla? Yksi käy ajamassa metsäkonetta, toinen ottaa muutaman lääkenapin, kolmas juo kahvin uudesta pahvimukista ja neljäs maistaa uutta kaurapuuroa.

43 tykkäystä

Ajattelin ite iha samoin, että onko muillaki lyytikoilla tuotteet himassa. Ekana tuli mielee yks jolla on kiuas, toine saa ladata sähköautoa ja sit alko hymyilyttää ku mietti ekiä, kotipiha täynnä nostureita :sunglasses:

26 tykkäystä

Mä vien vihdoinkin 13v vanhan nissanin öljynvaihtoon. :sunglasses:

5 tykkäystä

Ensin Metsolta hyvä uutinen, sitten ei niin odotettu osari.

Mutta voit iloisesti hymähtää, kun Fortumin osingot kilahtaa tilille :sunglasses: .

6 tykkäystä

23 tykkäystä

Onko @Verneri_Pulkkinen tietoa, monelta Bernerin Q3 julkaistaan? Nämä naapurin muut sarjaniputtajat tehneet upeaa jälkeä.

e. Täällä bingo!

3 tykkäystä

Laitetaan tänne kun itse ketjusta poistettiin.

Nyt pieni kritiikki. Makia on tuttu merkki, mutta valmistus Turkissa ja Kiinassa. Siihen nähden nuo hinnat on turhan korkeita.

6 tykkäystä

Tuloskaudella yksi kohokohdista on seurata sitä, milloin @Erkki_Vesola on julkaissut rapsojaan. :slight_smile:

image

18 tykkäystä

Tähän kuvaan voisi sopia myös Eki vääntämässä analyysiä.

13 tykkäystä

Berner on kyllä noihin muihin verrattuna vähän eri tasoinen mutta ainakin markkina näyttää pysyneen hyvänä! :smiley:

4 tykkäystä

On tuo lääketieteellinen kehitys kyllä hienoa. Uusia sovelluksia näkee joka apteekkikäynnillä.

42 tykkäystä

Pajuharju painanut kaasun lattiaan asti.

24 tykkäystä

Helsingin keskustassa on muutettu ravintoloiden ulkoasua pörssin tunnelmiin.

51 tykkäystä

Juhan vuoro.

Nordicwire Nordicfood GIF - Nordicwire Nordicfood Palomitas GIFs|262.5x280.39772727272725

Mikko ja hissipoikakin lähti mukaan.

image

Aika tiukkaa sanailua kotimaan sijoitusmaailman näkyviltä edustajilta. :slight_smile: Mutta ihan hyvä, kunhan homma ei hyydy putoaviksi puukoiksi, joita ei viitsi selventää. Variksen kommenttia odotellessa…

6 tykkäystä

Mutta kumpaan suuntaan?

3 tykkäystä

Olen seurannut pölhexiä jo pitkään ja olen vahvasti sitä mieltä, että iltahuutarit pitäisi poistaa vaikkapa alle 100M:n markkina-arvoilta, sen verran säätöä niissä riittää vaan kunhan huutelen tuuleen…eiliseltä illalta esimerkki, jossa joku meinasi tehdä jäynät yhdellä lapulla mutta joku sieltä tuli ja palautti kurssin tasolle ennen huutaria:

3 tykkäystä

Kahvihuoneeseen oikeaan paikkaan.

1 tykkäys

Kiitos sir Verner​:+1::heart:

1 tykkäys