Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Tähän kuvaan voisi sopia myös Eki vääntämässä analyysiä.

13 tykkäystä

Berner on kyllä noihin muihin verrattuna vähän eri tasoinen mutta ainakin markkina näyttää pysyneen hyvänä! :smiley:

4 tykkäystä

On tuo lääketieteellinen kehitys kyllä hienoa. Uusia sovelluksia näkee joka apteekkikäynnillä.

42 tykkäystä

Pajuharju painanut kaasun lattiaan asti.

24 tykkäystä

Helsingin keskustassa on muutettu ravintoloiden ulkoasua pörssin tunnelmiin.

51 tykkäystä

Juhan vuoro.

Nordicwire Nordicfood GIF - Nordicwire Nordicfood Palomitas GIFs|262.5x280.39772727272725

Mikko ja hissipoikakin lähti mukaan.

image

Aika tiukkaa sanailua kotimaan sijoitusmaailman näkyviltä edustajilta. :slight_smile: Mutta ihan hyvä, kunhan homma ei hyydy putoaviksi puukoiksi, joita ei viitsi selventää. Variksen kommenttia odotellessa…

6 tykkäystä

Mutta kumpaan suuntaan?

3 tykkäystä

Olen seurannut pölhexiä jo pitkään ja olen vahvasti sitä mieltä, että iltahuutarit pitäisi poistaa vaikkapa alle 100M:n markkina-arvoilta, sen verran säätöä niissä riittää vaan kunhan huutelen tuuleen…eiliseltä illalta esimerkki, jossa joku meinasi tehdä jäynät yhdellä lapulla mutta joku sieltä tuli ja palautti kurssin tasolle ennen huutaria:

3 tykkäystä

Kahvihuoneeseen oikeaan paikkaan.

1 tykkäys

Kiitos sir Verner​:+1::heart:

1 tykkäys

@Hapzu kirjoitti:

"Sopimusvalmistajat laitaan OSTilla eli Incap ja Aspo(fcking)Comp.

“Lisäksi yhtiössä aiemmin aloitettu strategian mukainen tulevaisuuden kasvun varmistamiseen tähdännyt suunnittelutyö tuotantokapasiteetin kasvattamiseksi Oulussa, on kysyntätilanteen heikennyttyä päätetty keskeyttää toistaiseksi.”

Voi ny v*ttu."

Itsellä ei Incappia ole ollutkaan, muistelen kuinka kaihoisasti katselin Aspocomp-junassa, kuinka Incapin pikajuna suhahteli ohi monta kierrosta. Aspocomp-juna porskutti hitaasti mutta varmasti aina tuonne viime vuoden syksyyn asti mutta sen jälkeen juna suistui pikkushiljaa raiteiltaan, eikä sitä ole saatu nostettua vieläkään takaisin…kyllä taas voi katsoa peiliin kun merkit huonommasta ovat olleet esillä 2022 tilinpäätöksestä asti eikä pystynyt keventämään kuin kilosen keväällä…ei hyvää perjantaita :mirror:

2 tykkäystä

Jep. Ei muuten näköjään tarvi peitellä ostoja ja myyntejä kun näköjään joku veti herneen nenään ja liputti. Bravo. :clap:

3 tykkäystä

Oon Gigantista kaikenlaista ostanut ja koskaan myyjillä ei ole ollut aikaa minulle. Aina on menty kassalle tekemään paperit, tai sitten kävelty Poweriin (siellä on aina myyjällä aikaa).

2 tykkäystä

Se on taas se aika vuodesta kun kanssaihmisistä tulee viruspesäkkeitä. Suojaa itsesi, läheisesi ja kollegasi hakemalla influenssarokote (+ uusittu koronavarianttirokote riskiryhmäläisille):

Suurin osa rokotteen ottaneista välttyy influenssalta. Jos rokotettu saa influenssan, on tauti yleensä lievempi ja toipuminen nopeampaa.

31 tykkäystä

Perin outoa. Minulle taas on aina löytynyt myyjä Gigantista ja arvioisin, että viimeisen 5 vuoden aikana kaikki maksutapahtumat on tehty suoraan myyjän kanssa eli kassalle ei ole tarvinnut kuin mennä hakemaan tuote. Toki tämä on edellyttänyt, että ottaa sen vuoronumeron…Todettakoon, että lähes joka kerta on kyselty tarvetta vaihtaa liittymä tai tarjottu jotain lisäpalvelua tai vempainta. Mutta kun kohteliaasti on todennut ettei sellaisia tarvitse, niin myyjät ovat ymmärtäneet yskän.

Muuten kyllä Gigantista on paljon pahaa sanottavaa, kuten tuotteiden toimitus tai takuuasioiden hoito, mutta myyntitapahtumista positiiviset kokemukset.

1 tykkäys

Oma viimeinen kokenus gigantista on kun kysyin tuotteesta työntekijältä joka vain seisoi pisteellään, jota en löytänyt hyllystä, että missäpäin on ja vastaukseksi sain että ei ole minun alueeni vaan kysy tuolta jonka jälkeen odottelin 15 min oikeaa työntekijää ja loppujen lopuksi tuote oli varastossa ja ei hyllyssä ollenkaan. Yritettiin myös myydä lisätuotetta mutta luovuttiin kyllä ensimmäisellä kieltäytymisellä. Toki olin alle 30v mies niin en oikein sovi tähän kuvaan. Tai no itseasiassa edessä olevalle 50+ miehelle myytiin 2000€ peliläppäri kun lapsi oli sanonut että tarvitsee lukioon ja myyjä tätä komppasi että tällä onnistuu ylppärit😅

1 tykkäys

Takuuasioissa Giggantti ei todellakaan ole paras mahdillinen kumppani. T. Nim. Merk. kokemusta on yhdestänepäonnistuneesta pesukonekaupasta.

Enpä ole itse Gigantissa vuoronumeroita nähnyt, myyjät yleensä kiinni muiden asiakkaiden kanssa keskustelussa. Itse ostan Gigantista hyllytavaraa, joten se tuote on kädessä jo ennen kassaa :slight_smile:

@Atte_Riikola Tuuppas nyt heittää jotain ensi fiiliksiä pelistä tännekkin :smile: :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Tuosta nopeat ensifiilikset.

Lisäyksenä boss fightit ei ainakaan itselle ole normaalilla vaikeustasolla mitenkään helppoja. Ammuksia niin vähän, ettei kärsi huti ampua tai tulee noutaja nopeasti :sweat_smile: Mutta jo tässä kohtaa vahva osta-suositus pelille :wink:

34 tykkäystä