Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Juoksen epätoivoisesti karkuun jo. Oikeasti sanavalinta johtui vain siitä, kun J. Karjalainen soi päässä, ja siitä muovautui tuo.

1 tykkäys

En käsitä miten myynti toimeksianto voi olla niin vaivanloinen kun kyseessä on vielä oma harrastus että siitä on valmis maksamaan ihan oikeaa paperirahaa. Verrattuna omienostoon tai vaikkapa indeksi sijoittamiseen.

Pölhölässä tykätään hassata rahaa savuna ilmaan. Kyllä johto osaa ja tietää koska osake on aliarvostettu​:rofl::+1:

3 tykkäystä

Mietintä perustuu toki tämän päivän minuun, huomispäivän minä voi olla erilainen, kenties jopa hurja kasvusijoittaja. Tällä hetkellä otaksun, että vanha minä istuu, kärjistetysti sanottuna, talvipäivät pilkillä ja kesäpäivät onkivapa kädessä. Ei minulla silloin ole aikaa eikä tahtoa pörssijuttuihin. Harrastukset ovat vaihtuneet kivanpiin. Enhän minä tästä nytkään varsinaisesti tykkää. Sinällään harrastus sana on väärä. Toisaalta en tykkää esim. unilta heräämisestäkään tai töistä. Tai kaalipadasta. :grinning:

1 tykkäys

Toinen? Jos kalenterivuosista puhutaan, niin tätä vuottahan on enää pari kuukautta jäljellä, joten ei tuon ennustuksen toteuminen kummoisia vaadi. Ja jos unohdetaan kalenterivuodet, niin huipusta on jo yli kaksi vuotta aikaa.

Suomen pankki ei hallinnoi Suomen valtiolainaa. Se virhe kuuluu Valtiokonttorille ja sitä ohjaavien määräysten tekijöille valtiovarainministeriössä.

4 tykkäystä

Löytyykö täältä vastaus ongemlaan? Firefax asensi uuden version ja käski luomaan joskun uuden diipadaapaaan. No, painoin nappia ja kun aukesi niin kaikki kirjanmerkit on hävinnyt. Saako niitä takaisin?

vai oisko palkki vaan menny piiloon? kirjanmerkit on levyllä tallessa et kyl ne sieltä pitäs löytyä

1 tykkäys

Ei oo menny piiloon. Selaimen yläreunastakin hävisi pikanäppäimet.

joko buuttasit? yleensä auttaa winkkarimaailmassa. Siellä järjestele kirjanmerkkejä on tuo ja varmuuskopioi, josta voi käydä ne uudestaan hakemassa kovalevyltä, mut pitänee etsiä jos ei satu olemaan suoraan oikea hakemisto esillä

1 tykkäys

Siinä pitää itse ottaa vastuuta ja osata arvioida, että onko kyseinen osake yliarvostettu ja kannattaako nyt keventää.:grimacing:
(Kysymys kuuluukin, että kannattaako sijoittaa suoraan osakkeisiin, mikäli ei tuota vastuuta ole valmis kantamaan.)
Ja jos keventää osakkeen painoa ja sen jälkeen osakkeen kurssi nousee, niin taas ottaa pattiin.
Helpompi vain kohautella olkapäitä, kun osingot kilisee tilille. :man_shrugging:

3 tykkäystä

Tuossa muutamia asioita jotka voi tarkastaa

3 tykkäystä

Kiitos vastaajille! Tuolta @okkim :in linkistä löytyi ohje, josta löytyi vanha profiili.

1 tykkäys
7 tykkäystä

Luulen, että tuohon tulee joku muutos siinä vaiheessa jos johto ostaa merkittävästi.

1 tykkäys

Ei kyllä ollut, tyhjää huuteluahan tuo oli.

Se tunne kun analyytikko antaa tavoitehinnan, joka on pienempi kuin osakkeen kurssi omistamassasi osakkeessa. Ja tietenkin lukematta analyysia.

1 tykkäys

Mahtava paikka :+1: Vuosi sitten tuli viimeksi oltua vajaa pari viikkoa sillä seudulla.
Tuossa alhaalla osittain “laiturilla” on loistava ravintola ja kaiken lisäksi edullinen Monacossa. Suosittelen.
image

4 tykkäystä

Ilkeä näky on kyllä kahden suurmiehen keskellä, tämä öykkäri!

8 tykkäystä

VEHI = Vernerin Hiha?

19 tykkäystä