Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Peruna. Hulvaton komedia parhaillaan Nelosella. Jokaisen startup-yrittäjän pikakoulu. Sopii myös sijoittajille :face_with_hand_over_mouth:

14 tykkäystä

Katsomissuositus. Huikea suomalainen huumorielokuva :+1:

6 tykkäystä

Kuin myös

12 tykkäystä

‘Siinäpä häpiät sitte’ :smile: :smile: :smile: :smile:

Jätin kesken kun tuohon asti pääsin, tämä helmi pitää katsoa loppuun saunaoluen ja
Danielin Jaskan kanssa yhdessä :hugs:

Tattista

4 tykkäystä

Tuommoinen lappu oli pöydällä. Viimeistä yötä viedään. Omituinen olo. Ehkä hieman haikea. 10v samassa mummokodissa. Eiköhän se ole jo lähteäkin.

Lähdin rahan takia. Muuten olen kyllä viihtynyt. Jos kilpailija maksaa vastavalmistuneille hoitajille ENEMMÄN, kuin mitä mä saan täysillä ikälisillä, eikä talo tule penniäkään vastaan, niin eipä tuo jätä paljon vaihtoehtoja.

Tuntipalkka nousee yli 2€ ja se nostaa myös yölisien määrää. Tekee satasia kuussa ja tonneja vuodessa. Toki progressiivinen verotus vie osansa, mutta kai siitä joku siivu jää itellekin.

Semmosta. Mä jatkan hommia. Kunnialla loppuun saakka.

(Ai miten mä tommoset arviot sain? Kun ei tee mitään, niin ei tee myöskään virheitä😄)

108 tykkäystä

Monen sijoittajan salkku onkin pitkään ollut jumissa siellä todellisessa Dark Placessa eli Hesulin pörssissä :disguised_face:

16 tykkäystä

En nyt negailla haluaisi, mutta en kyllä itse muutaman tonnin takia kehtaisi vaihtaa työtä mikäli viihtyy ja riski on siitä, että joutuisi oikeastikin tekemään kunnolla töitä :cold_face: toisaalta voipa töissäkin käydä aika pitkäksi ja sitä äksöniä kaivata

En kulumallakaan vaihtaisi nykyistä työpaikkaa. Tärkeintä ei ole palkka, vaan viihtyisä työympäristö ja helposti sovittavat vapaat. Toisaalta kulut maltilliset ja jonkin verran muuta tuloa niin ei ole niin justiinsa palkkatyön suhteen.

Tämän takia kait muutkin sijoittavat. No osa kaipaa materiaa, mutta itselle vapaa-aika ja omien juttujen tekeminen menee tärkeysasteella edellä mainittujen asioiden ohitse

4 tykkäystä

Tuli katsottua tämä, ja huh huh… Unohtui kyllä omat työkiireet ja stressi, vahva suositus katsomiselle :pray:

1 tykkäys

Totta ja ei. Voit uskoa että olen tätä pohtinut. Kun kattoo tiliä, niin ei ollenkaan huono vaihtoehto. Monta tonnia vuodessa on kuules mun mittarilla PALJON! Kun kattoo mitä ruoka maksaa ja paljonko laskut vie, niin ei yhtään haittaa, jos tilille jää kuukausittain joku satanen enemmän.

Mut nyt on hyppy tyhjyyteen. Aika näyttää oliko päätös oikea. Jos ei, niin kokeilee seuraavaa. Hoiva-alalla ei hommat lopu.

34 tykkäystä

Kahvihuoneen musacornerissa tänään: Tiedon ikivihreä Value For Life sai äärimmäisen kovan haastajan Blackstonen pöhinätiimiltä. Tämä on juuri sitä, mistä haluat maksaa kahden prosentin hallinnointipalkkiota.

5 tykkäystä

Hyvin se menee ja tyypillisesti vanhoihin hommiin pääsee aina takaisin.

Onneksi olkoon rohkeasta päätöksestä ja uusista tuulista. ”Eteenpäin”, sano mummo lumessa. :heart_hands:

22 tykkäystä

Jatketaas nyt vielä toisella postauksella tänne kaffetupaan.

Mulla on aina joululahjakriisi. Ennen oli helppoa, kun pojat oli pieniä. Legoja ja leluja. Ei taitaisi muovinpalat enää lämmittää jonnejen mieliä. Nyt keksin tämmösen. Saatte ottaa ideasta mallia halutessanne. Vähän noloo “vaan” satanen. Mielellään antaisin 500-1000, mutta kun ei ole mistä antaa. Mutta ei se mitään. Äkkiäkös nuoret bongaavat jonkun tenbäggerin ja homma done :smile:

zzz

83 tykkäystä

tuo tarkoittaa jotain parannusta,ei edes tavoitteet ole noin korkeat.

image

Varmasti parempi lahja kuin mikä tahansa muovihärpäke. Eikä sillä summalla ole mitään väliä, koska tärkeintä on se kasvatuksellinen puoli ja kiinnostuksen herättäminen. Taloustaitoja on vaikea antaa lahjaksi, mutta tässä hyvä alku herättelemään keskustelua päivällispöytään.

Ps. Jos et vielä tulostanut, niin korjaa tuo AI-EFT → AI-ETF tai voi tulla pojilta kuittia mikäli ovat jo opiskelleet termejä. :santa:t2:

14 tykkäystä

Myöhästyit, meni jo.

10 tykkäystä

Se on ROCEn painotus kannustinohjelmassa.

Hetken mietin, mistä se @Aili puhuu, mutta kyse olikin autoista😃

34 tykkäystä

Joulukalenterin 17. luukussa @Arttu_Heikura ja reaaliosingot. :coffee::croissant:

10 tykkäystä

Hyvin ollaan Nukuttajan kanssa samalla aaltopituudella. Meinasin kirjoitaa vielä ”meidän uusi vauva”, sillä odotusaika oli samanmoinen ja innostus samaten.

Tätä vauvaa kohtaa olemme hieman käytännöllisempiä ja luovumme siitä sitten muutaman vuoden kuluttua ja toivottavasti uusi odotusaika on tuolloin alkuvuotta lyhyempi.

7 tykkäystä

Saahan niitä kaikkia piirejä paperilla perustaa :roll_eyes:

1 tykkäys