Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Kostean joulun kunniaksi :christmas_tree:

29 tykkäystä

pörde master

image

7 tykkäystä

Larsen X.O. on siedettävää. Muu kuraa. Jopa ne joita en ole maistanut. :ok_hand:

2 tykkäystä

Kannattaa siirtyä konjakeissa Hors d’âgen ikäluokkaan niin ei tarvitse irvistellä. Toki jos haluaa säästää, niin jättää tuon ikäluokan väliin ja juo pelkkää XO:ta.

1 tykkäys

Kyllähän Russelista saa hyvän ketjun ja keskustelun aikaiseksi tänne, mutta tuo poistettu ketju sisälsi lähinnä tietoa yhden kirjoittajan salkun sisällöstä, ytd prosentista ja russeliin liittyvistä optiopelistä.

4 tykkäystä

Olishan tuolla tuo foorumin paras ketju, missä voi kyllä jutustella Russelista sun muista indekseistä ja niihin liittyvistä sijoitustuotteista.

4 tykkäystä

En ole minäkään viskimiehiä, mutta tämä oli ihan jees lähijuoma.

10 tykkäystä

Nyt on pakko tunnustaa; minulla ei ole aavistustakaan mikä on UPM:n nykyinen kurssi. En edes karkeasti. Syystä tai toisesta en ole kiinnittänyt huomiota ja kun en ota vakavasti noita @TervanKypsyttelija n viestejä, niin en ole viitsinyt tarkastaakaan :yawning_face:
Puolustaudun sillä, että pelkästään HEXissä on melkein 200 firmaa, eikä niitä kaikkia voi seurata.

1 tykkäys

Pimeyteen tottunut Bane kävi tutustumassa Hesuliin männävuosina

c1033746-9122-4a1a-96c6-3c21cfe7354e_text

23 tykkäystä

Uusi vuosi 2024 ja ennusteita tulee…
… tässä BARRONS’n
ennuste - 10 osaketta joilta odotetaan hyvää nousua!

Ei SUOSITUS — voidaan katsoa vuoden kuluttua kuinka kävi!


1 tykkäys

Duellin merkkaajat Nordnetissä.
Pitäisikl merkinnän näkyä jo sueraavana päivänä. Merkkasin OST:lle mutta rahat edelleen tilillä. Merkkarit harmaana ja missään logissa ei näy mitään. Alkaa tulla fiilis että kiireessä sähläsin jotain.

Minulle jäänyt käsitys näistä, että mitä vanhempaa johtoa/esimiestä kyseessä, niin sitä enemmän kysytään sihteeriltä valmis vastaus/raportti ylemmän johdon/esimiehen kysymykseen.

2 tykkäystä

Jos merkkasit eilen 16:30 mennessä niin pitäisi mennä läpi. Seuraavana päivänä taisi itsellä näkyä, mutta nordnetissä ei välttämättä asiat tapahdu aina aamulla (oma kokemus), vaan saattaa päivittyä keskellä päivää mihin aikaan tahansa.

1 tykkäys

Ilon kautta kohti joulua.

Hauskaa perjantaita!

48 tykkäystä

Joulukalenterin 22. luukussa ääneen pääsee @Juha_Kinnunen, kun hän kertoo muutaman varoituksen sanan Hesulin bördestäkin löytyvistä ansoista. :santa:

21 tykkäystä

Minua ei ole koskaan kutsuttu natsiksi näin kauniisti :rofl:

Kiitos @Sijoittaja-alokas !

P.S. Jos olisin mode, olisin ehdottomasti mielivaltainen natsi. Lentopallotuomarinakin kävi aina pelaajia sääliksi, kun olin niin surkea.

28 tykkäystä

Sä olisit loistava täs hommassa! :slight_smile:

Mut joo, hyvä ku ymmärsit kehuna ja tarkennuksena vielä, että ollaan Heiskasen kans ollaan tultu kamuiks ja lähes päivittäin pistellään WhatsAppia. :sunglasses:

Olen huono ilmaisemaan itseäni, joten toivottavasti tuosta haastiksesta ei tuu väärinkäsityksiä suuntaan taikka toiseen. :slight_smile:

10 tykkäystä

Mä olen niin ylpeä tästä, että heti jaan tänne. :slight_smile:

120 tykkäystä

Olipa hieno haastattelu @Sijoittaja-alokas ja @Kale-possu , juutuin lukemaan tämän heti tuoreeltaan, vaikka olisi pitänyt tehdä tietyt aamutoimet, mitä tulee päivän osakekauppoihin :slight_smile: Olen pettynyt, jollei tämä haastattelu saa vähintään 500 tykkäystä, nyt hiukan yritystä myös foorumin maan hiljaiset ja ne, joille sen tykkäyspainikkeen painaminen on vaikeaa.

Ja kiitos vain @Sijoittaja-alokas minunkin mainitsemisestani ja ystävällisistä sanoistasi, näkisitpä vaan, kuinka kännykkäni lentää seinään, kun oikein hermostun, se siitä viisaudesta ja maltista :slight_smile:

PS. Pitää vielä lukea kyseinen haastattelu monta kertaa, jotta sisäistää kaikki alokkaan viisaudet. Hieno tarina myös siltä kannalta, että todistaa sanonnan “vaikeuksien kautta voittoon”.

36 tykkäystä

Kiitos itsellesi @NukkeNukuttaja!

Kiitos @Kale-possu:lle erinomaisista kysymyksistä!

Ihan hirveästi jännitti ja jännittää edelleen. :slight_smile:

15 tykkäystä