Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Toimisikohan vastaava systeemi meidän kaakkoisrajalla? Mummo muistelee sotia …

10 tykkäystä

Yllättävän kiinnostava jakso Spotify

Jarella hauska näkövinkkeli sijoittamiseen.

21 tykkäystä

Kuuntelin/katsoin itse tuon jakson myös vaikkakin tubesta ja oli todella hyvää puhetta Jarelta.

1 tykkäys

Voisiko tämä toimia Nordnetissä, kun esim. valitsee Hyzonin ja painaa osto-nappia? Napin painallus antaa oman mummon narisevalla äänellä kommentin: “tiedätkö jani-petteri varmasti mitä olet tekemässä?”

:joy:

EDIT: Boomeri-linkki Vahvalla murteella huutava ”mummo” estänyt jo useita hirviä loikkimasta tielle – vakuutusyhtiö kiinnostui (yle.fi)
EDIT2: Uppsalan ekonomit ovat tämän tutkimuksissaan todenneet toimivan :grinning:

Tällainen on maailman ensimmäinen äänimajakka – kuuntele, miten vahvaa murretta puhuva mummo pelottelee hirviä valtateiltä (yle.fi)

17 tykkäystä

124 tykkäystä


:cowboy_hat_face:

22 tykkäystä

Haastattelija: Onko sinulla jotain helppoa tapaa, jolla äänestäjä muistaa äänestysnumerosi 8?

Verneri: Kahdeksan on itse asiassa onnen numeroni. Se on jo ensimmäisistä sijoituksistani lähtien ollut myös minimivaatimukseni osinkotuotolle osakeostoissa, siksi ostin viimeisimpänä Mandatumia. :slight_smile:

57 tykkäystä

Huhujen mukaan Verneri rakastui osinkoihin sillä hetkellä, kun kuuli että niitä voi säilöä rajattomasti näkymättömän turvapatjan alle.

22 tykkäystä

“Se on kuin kaksi päällekkäistä O-kirjainta, jotka muistuttavat minua ainoasta ohjesäännöstäni; Osta vain Osakkeita, jotka maksavat Osinkoa.”

26 tykkäystä

Minkälaisin eväin jengi valmistautuu Stockan CMD katseluun?

  • Karvaat karpalot
  • Surströmming
  • Pallokalaa itse valmistaen
  • Päätän päiväni costa ricalla
  • Sammakkokeitto
  • Maukas pullakahvi
0 äänestäjää
4 tykkäystä

Tämän päivän inflaatiokorjatut luvut.

2 tykkäystä

Nyt on sellanen työkalupakki sijottajalle et alkaa tuulariki tehdä tulosta! Harmiksi ensimmäinen kuukausi hävisi ennekuin ehti kunnolla alkamaankaa…


18 tykkäystä

Kävin itekki aktivoimassa ton ja nauroin samalle kuukauden katoamiselle. Enkä kyl äkkii nähny kyllä mitä hienoo tolla paketilla edes sai näkyvii. Pitääpä kattoo paremmalla ajalla onko tosta jotai iloa.

2 tykkäystä

Kuinka paljon miljonäärejä on eri maissa. :slight_smile:

image

5 tykkäystä

Rahastoissakin on vauhtia riittänyt. Tässä Argo rahasto jossa viimevuosi päätettiin -52,6% prosenttiin ja tänä vuonna ollaan nyt plussalla +54%. On vauhtia :smile::grinning:



3 tykkäystä

Nyt on boxin ulkopuolista ajattelua ja innovointia.

6 tykkäystä

Nordnet down? Vai vika muualla…

Eipä toimi täälläkään :frowning:

Juu, vikaa korjaillaan…

Nykyaikana käsitys sukupuolista on hieman laajentunut siitä kuin aikoinaan. Kyllähän tuolle tuotteelle kysyntää varmasti on.

1 tykkäys