Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Analyytikoilla on nykyään tolkuton kiire, ei käy kateeksi. Jaksaminen on varmasti koetuksella

[quote=“Antti_Viljakainen, post:1179, topic:926, full:true”]

Röökiaskin kaivamiseen ei tahdo löytyä aikaa.

23 tykkäystä

Minä 23.4.2024: On jotenkin hyvä ja varma tunne, että vihdoin asiat alkaa sujumaan

Minä 8.5.2024: Millaisia palautusprosentteja on näissä veikkauksen peleissä… :thinking:

image

45 tykkäystä

Eikö olekin kivaa sijoittaa, kun osakkeet vain laskee ja arvostustasot maltillistuvat? Vepu aina hokee että tämä on pitkäjänteiselle sijoittajalle vain hyvä asia! Eli nyt vaan perut ne suunnitellut ulkomaanmatkat ja laitat lisää ja lisää rahaa sisään sinne portfolioon. Himassakin voi ihan kivasti viettää sen kesäloman :smiley:

22 tykkäystä

Juteltiin Inden Slackissa Sippolan kanssa menestyksestämme ja kirjoitin tilanteesta mm. näin:

…Muutan ehkä herra Gongin luo asumaan…" :thinking_face:

ja näin:

Koetetaan löytää haastivideoilta mikroilmeistä jotain positiivista:
“CEOn ilmeistä siis hymyistä näki, että jotain jäi kertomatta… varmaan jotain loistavaa on tulossa” (hide the pain -hymy)

Olen varautunut kaikkeen tulevaankin; menestykseen tai siis menetykseen . :cowboy_hat_face:

6 tykkäystä

Ai että, kiitos Incapin, tänään se hetkeksi ekan kerran sijoitushistoriani aikana näkyi kuusinumeroisena, nimittäin älyluurin näytöllä näkyneen mobiilipankin omistukset-rivi! :partying_face:

Olipahan outo kokemus kattella lukua 100 132,69 €, otin oikein kuvakaappauksenkin muistoksi. Se näemmä kannatti, koska nyt jo takaisin viisinumeroisissa, mutta tärkeä päivä sijoitusharrastukseni varrella tämä, kun luku edes hetken vilahti!

Piti ihan kaivella, nollasta alotin 29.6.2017, kun ostin ensimmäiset osakkeeni, 50 kpl DNA:ta, eli kesti pauttiarallaa 6 vuotta ja 10 kuukautta päästä tähän. Itse 100k€ vastaa pitkälti minun 4 vuoden nettopalkkaani, että siihen nähden. :laughing:

Tästä on hyvä jatkaa oi niin rakasta vaurastuttavaa harrastusta!

84 tykkäystä

200w (1)

67 tykkäystä

Ketä ne kaksi on? Muunsukupuolisia?
Merkit täyteen.

IT-insinöörille tilanne on hämmentävä. :thinking:

14 tykkäystä

Ne loput 1/1 on Tiedon jatkuvan YT-prosessin alaisia :smirk:

3 tykkäystä

Samanaikaisesti on tärkeää luoda tilaa monimuotoisuudelle. Siksi Tietoevry on päivittänyt 50/50 sukupuolitavoitteen muotoon 49/49. Tällä muutoksella ilmaisemme kunnioitusta jokaisen yksilön itsemäärittelyoikeutta kohtaan ja toivotamme kaikki tervetulleeksi sellaisena kuin he ovat. Päivitetty tavoite pohjaa selvitykseen, jonka mukaan vähintään 1 % globaalista väestöstä on ei-binäärisiä tai muita sukupuoliryhmiä.

“Olemme ylpeästi tavoitelleet sukupuolten tasapainoa 50/50 henkilöstössämme vuoteen 2030 mennessä. Kuitenkin tavoite, joka on tarkoitettu edistämään inkluusiota, ei itse asiassa ole ollut sitä kaikille. Se on voinut jopa sulkea ulkopuolelle ihmisiä, jotka määrittelevät itsensä sukupuoleltaan ei-binääriseksi. Siksi päivitimme tavoitteemme sukupuolijakauman tasapainoksi ajan myötä 49/49 ja sitoudumme luomaan tilaa monimuotoisuudelle”, Tietoevryn henkilöstöjohtaja Hanna Vuorikoski sanoo.

esg

9 tykkäystä

Firmassa laitetaan kuviot uusiksi

26 tykkäystä

FB_IMG_1715165294355

50 tykkäystä

Kiitos. Siellähän se oli, kun olisin lukenut tiedotteen.

Hieno juttu kun nostavat asian esille.

1 tykkäys

Nyt hakemaan HupiEvryltä töitä ja ilmoittaa heti työhaastattelussa olevansa joku alphabetgängin jäsen. Pääsee keulimaan suoraan hakijakandidaattien kärkeen :dart:

Jos omistaisin hupievryn lappuja laittaisin laput suoraan mäkeen. Selvästi liiketoiminta nyt sakkaa ja pitää keksiä jotain verukkeita ajaa omistajien katseet muualle.

60 tykkäystä

Kuuntele tästä musiikkikappale, niin mielesi varmasti muuttuu.

Anteeksi, jonkun oli pakko linkittää tämä.

21 tykkäystä

Tämä biisi, we meet again.

Clinteastwood Disgust GIFs | Tenor

4 tykkäystä

Ei helkkari tuo eka kommentti. Huutista.

40 tykkäystä

Jos tuolla vedoksella ensi vuonna sitten Euroviisuihin.

1 tykkäys

Sukupuoli- ja työmarkkinakeskustelua voi jatkaa Politiikka-ketjussa Politiikkanurkkaus (Osa 2)

Ja jätetään IMF yms. foliohattuilut muille foorumeille. :smiley:

17 tykkäystä

Suomeen tulee reilusti muuttovoittoa…

4 tykkäystä