Inderesin kahvihuone (Osa 9)

Mietin täysin samaa, ja kilpailun ohjeistuksen olisi voinut tiivistää vain tähän

23 tykkäystä

Ajattelin osallistua pitchauskilpailuun seuraavalla syväanalyysilla:

image

Sanoisin, että tuotto-odotus on varsin kohtuullinen.

25 tykkäystä

Taidan pyörähtää Vierumäellä katsomassa parasta Suomessa pelattavaa golfia. CT - turnaus käynnistyy näillä näppäimillä. Pitkäaikainen yhteistyökumppani ja salkkuni suurimpia on motorhomeineen paikalla - Nokian Renkaat tietysti.

5 tykkäystä

Olen kanssa tulossa Cookelle useampana päivänä kannustamaan viime vuotiseen tapaan :finland: :golf: :man_golfing:
Tänään taitaa olla ProAm ja torstaina alkaa nelipäiväinen jännitys Challenge Tourin osalta.

1 tykkäys

Otin kuvia n. klo 23-01.30 välillä. En itsekään ole aiemmin päässyt näkemään eilisen kaltaisia revontulia saati perseidejä samalla kertaa :star_struck:

Ensi yönä on käsittääkseni vielä kohtalainen mahdollisuus revontuliin.

5 tykkäystä

Haha tämä oli niin osuva, että lisäsin sen kisan aloitusviestiin! :wink:

4 tykkäystä

Älä sitten unohda pyssyä Helsinki -Vantaan turvaan

16 tykkäystä

Hold my portfolio…
arnold is ready for battle

54 tykkäystä

99 tykkäystä

Sama suunta itsellä, mutta luultavasti vain lauantaina aamupäivän meinasin mennä katsomaan millä muulla tavoin golfpalloa voi lyödä kuin mitä itse tekee. Koivulla sen verran vahvaa tekemistä ollut, että siinä veikkaukseni voittajaksi tälle(kin) viikolle.

Juuri tällä hetkellä, jollain oudolla perverssillä tavalla tekee mieli ostaa Tecnotreetä. En ole koskaan omistanut eikä ole käynyt mielessäkään, mutta jotenkin jännästi tuollainen epätoivoinen lottolappu houkuttelee. Tarvii piilottaa Nordnetin tunnukset…

1 tykkäys

Tecnotree oli mun salkun suurin yhtiö hetken aikaa pari-kolme vuotta sitten. Täytyy nostaa hattua niille, joilla se vieläkin on. Pitääkseen suurimpana, osakeostoihin pitäisi nimittäin tätä nykyä pumpata sitä vauhtia käteistä, että heikompaa hirvittää.

10 tykkäystä

Foorumi voisi laittaa keräyksen pystyyn. Mielestäni olisi enemmän kuin kohtuullista että tämä aikamme Gary Grandi saataisiin ykkösluokkaan lepuuttamaan jalkojaan. Nimimerkki sitä jo vaatisi.

Kerroppa tuo Tecnotreen porukoille jos satut reissulla näkemään.

55 tykkäystä

Taitaa Suomen laki kieltää rahakeräyksien järjestämisen ja lomallehan tässä lennetään, niin maksan itse ihan mielelläni. Yleensä yövyn halvalla, mutta toi booking.comin ehdottama yhden tähden hotelli ei ehkä tällä kertaa liene järkevä vaihtoehto :joy:

35 tykkäystä

Muista kasvattaa viikset ja vaihtaa vähemmän englantilaiselta kolonialistilta näyttävään asuun matkan ajaksi etteivät paikalliset turvamiehet tunnista sinua.

19 tykkäystä

Sentimentin muutos näkyy siinäkin että 2021 lähdettiin Muurameen ja Saksaan, 2024 Intiaan ja Nigeriaan.

86 tykkäystä

Mä veikkaan että noi viikset jo itsessään riittävät. Ei varmana tunnista kuka on kyseessä:

39 tykkäystä

Pakko sanoa, että tuo suomen rahankeräyslaki on harvinaisen perseestä. Olin harkinnut kickstarterin luomista, mutta eipä ole täällä mahdollista. Ruotsissa, norjassa, tanskassa ym. kyllä onnistuu…

3 tykkäystä

Tämä johtuu siitä että vain pyhällä kolminaisuudella on oikeus rahan keräämiseen Suomessa: Verohallinto, Alko ja Veikkaus.

30 tykkäystä

Jäin miettimään Hesulin roskistulipalot mallia financial year 2024. Tässä on oma top 3 toistaiseksi:
OmaSP & “Notta se on riskipisnes”
Tecnotree & kusetus(at)gmail.com -firman osto parilla miljoonalla
Kempower & “olihan siinä vielä 15 min peliaikaa” -supernegari

Mites muilla?

33 tykkäystä

Ja nämähän ovat tulonhankkimismenoja, joten verovähennyksiin kaikki kulut :wink:

edit. Tecnotreen ketjussa jännitys on käsin kosketeltavissa. Illalla videota sitten ulos, joten ainakin siihen asti foorumin foliohatut ovat syvällä päässä!

12 tykkäystä