Foorumi voisi laittaa keräyksen pystyyn. Mielestäni olisi enemmän kuin kohtuullista että tämä aikamme Gary Grandi saataisiin ykkösluokkaan lepuuttamaan jalkojaan. Nimimerkki sitä jo vaatisi.
Kerroppa tuo Tecnotreen porukoille jos satut reissulla näkemään.
Taitaa Suomen laki kieltää rahakeräyksien järjestämisen ja lomallehan tässä lennetään, niin maksan itse ihan mielelläni. Yleensä yövyn halvalla, mutta toi booking.comin ehdottama yhden tähden hotelli ei ehkä tällä kertaa liene järkevä vaihtoehto
Muista kasvattaa viikset ja vaihtaa vähemmän englantilaiselta kolonialistilta näyttävään asuun matkan ajaksi etteivät paikalliset turvamiehet tunnista sinua.
Pakko sanoa, että tuo suomen rahankeräyslaki on harvinaisen perseestä. Olin harkinnut kickstarterin luomista, mutta eipä ole täällä mahdollista. Ruotsissa, norjassa, tanskassa ym. kyllä onnistuu…
Jäin miettimään Hesulin roskistulipalot mallia financial year 2024. Tässä on oma top 3 toistaiseksi:
OmaSP & “Notta se on riskipisnes”
Tecnotree & kusetus(at)gmail.com -firman osto parilla miljoonalla
Kempower & “olihan siinä vielä 15 min peliaikaa” -supernegari
Ja nämähän ovat tulonhankkimismenoja, joten verovähennyksiin kaikki kulut
edit. Tecnotreen ketjussa jännitys on käsin kosketeltavissa. Illalla videota sitten ulos, joten ainakin siihen asti foorumin foliohatut ovat syvällä päässä!
Tämänkin päivän Hesuli-tapahtumat toivat mieleen erään sijoitustwiitin, jonka bongasin keväällä ja joka jäi sanamuotojensa puolesta mieleen:
Hyvä nähdä, että luovuuden rajoja testataan jälleen. Tässäkin kioskissa olin bulleroimassa mukana vielä ei-niin-pitkä aika sitten, mutta vaikka firman viestintää tulikin kritisoitua jo jonkin verran ennen myyntipäätöstä, niin ei kyllä siinä vaiheessa ollut mitään näin jäätävää sekoilua tutkassa. Osaanpahan paremmin arvostaa salkkufirmojeni johtoryhmiä tänä päivänä.