Inderesin kahvihuone (Osa 9)

Minä kävin tecnotree ketjussa ja sama homma… Merkit täyteen leipätekstiä.

6 tykkäystä

Ostolle voi olla useita syitä, myynnille vain yksi (keittiöremontti).

22 tykkäystä

Kaikkien näiden vuosien jälkeen

40 tykkäystä

54 tykkäystä

Entä 2025?

a2eed04726534eb7f68c654a221a12c45bd972e1_2_666x500

kuva

remedy-is-down-6e83fac577

8 tykkäystä

Olin viiden tunnin tauolla Foorumilta, noin neljäänkymmeneen eri ketjuun tullut sinä aikana viestejä, ja joihinkin ketjuihin jopa kymmeniä. :smiley:

Ihan mukavasti aktiivisuutta huomioiden Hesulin pörden “menestyksen”. :slight_smile:

13 tykkäystä

Kuka kaipaa tuottoja, kun voi seurata sijoitusmaailman Kauniita ja rohkeita, eli Teknopuun ketjua!

42 tykkäystä

Jaahas. Meemiketju vilkaistu ja Kahvihuone, ehkä suljen koneen ennen kuin menen tuohon ketjuun ja jatkan Foorumitaukoa. :smiley:

12 tykkäystä

Minä odottamassa eetteriin tulevaa Tecnotreen johdon haastattelua…
Waiting GIFs | Tenor

38 tykkäystä

Joo, ei siellä saa kuulemma selvinpäin esittää kritiikkiä, muuten Nevadaa lyödään leukaan! Känädä.

2 tykkäystä

Tämänkin päivän Hesuli-tapahtumat toivat mieleen erään sijoitustwiitin, jonka bongasin keväällä ja joka jäi sanamuotojensa puolesta mieleen:

image

Hyvä nähdä, että luovuuden rajoja testataan jälleen. :grin: Tässäkin kioskissa olin bulleroimassa mukana vielä ei-niin-pitkä aika sitten, mutta vaikka firman viestintää tulikin kritisoitua jo jonkin verran ennen myyntipäätöstä, niin ei kyllä siinä vaiheessa ollut mitään näin jäätävää sekoilua tutkassa. Osaanpahan paremmin arvostaa salkkufirmojeni johtoryhmiä tänä päivänä.

15 tykkäystä

:frowning:

Roger Talermo ei pelännyt tarttua haasteisiin ja oli erinomainen diplomaatti. Hän säilytti koko elämänsä ajan uteliaisuutensa eikä arastellut kansainvälisyyttä. Se oli myös viesti, jonka hän halusi seuraajilleen ja tuleville sukupolville kertoa.

14 tykkäystä

Mitäs huonoja talousuutisia jenkeistä tänään tullut kun kurssit keulii taas noin komeasti? Tämäkään -nousu- ei varmasti kosketa meitä millään tavalla mutta silti kiinnostaa :slight_smile:

Inflaatio on taas kerran selätetty.

image

24 tykkäystä

Ai, että mitä herkkua tuo teidän uusin podcastinne @Verneri_Pulkkinen @Heikki_Keskivali

En ole lopussa vielä, mutta tekisi mieli lueskella jotain Buffet -aiheista kirjaa. Mikä on paras? :grinning:

9 tykkäystä

On niin trendikästä huudella täällä nimimerkin takaa, että päätin olla erilainen nuori ja tulla mukaan aivan oikean nimen ja kuvan kera. #V

73 tykkäystä

Noh, jos Teknopuun intialaiskonttorista löytyy mätiä hedelmiä, on siitä raportointi todellista bang-a-lore’a. Norsupyssyyn ruudit valmiiksi! Lomareissu se on metsästysreissukin.

4 tykkäystä


On se soma, että se on aina Nasse, joka keulii eniten. Isoja kassojaan korkopapereissa makuuttaville isoille teknoillehan korkeat korot piti olla ihan ok. Velkaisille pienyhtiöille kait tämä pitäisi olla parempi uutinen… :melting_face:

6 tykkäystä

Nimimerkin takaa huuteluhan oli trendikästä jo Kekkosen aikaan.

oikeasti arvostan suoraselkäistä avoimuuttasi

16 tykkäystä

Podissakin mainittu Alice Schroederin Snowball on mielestäni paras. :smiley:

16 tykkäystä