🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

21 tykkäystä

73 tykkäystä

68 tykkäystä

11 tykkäystä

Kun menen (kännissä) nukkumaan ja päiväunelmoin miten minun (arvalla valikoitu) sijoitussalkku suoriutuu ensi vuonna:

21 tykkäystä

Coeus: “Olemme viime kvartaalin aikana ehtineet myydä monia omistuksia, jotka ovat laskeneet mynnin jälkeen vielä 30-40%.”

Rahastosijoittajat: “Mahtavaa, olimme sitten suojassa markkinamyllerryksestä?”

Coeus:

dd0

ps. ei millään pahalla, ei täällä salkussakaan sen kummempaa tilanne. Olen lukenut myös edelliset kvartaaliraportit, ja välillä tässä kyllä tuli mieleen, että mitenköhän Coeuksella menee, kun isot omistukset on ollut kovan paineen alla viime aikoina. Hienosti tajusitte myymään samoja yhtiöitä mitä itselle ollut vaikea myöntää tappiota. Hirveän huono tuuri kun jouduitte rahaston ekana vuotena tämmöisen myrskyn keskelle. Pidän peukkuja teille! @Arimatti_Alhanko

44 tykkäystä

Vaikka olen melkein nelikymppinen, niin olihan noita erilaisia emojeita kiva tulittaa tuonne, tosin sitten ei ollut niin helppoa enää keskittyä Mikaelin juttuihin. Toivottavasti nämä tärkeät emoji-painikkeet pysyvät jatkossa menossa mukana. :cowboy_hat_face:

Sain inspiraation @roppakauppa:n Inderesin yhtiöketjuviestistä. :smiley:

14 tykkäystä

No eipä mennyt kuin keskiviikolle :hot_face:

Always remember the good times :heart:

76 tykkäystä

:see_no_evil:

8 tykkäystä

Tunnelmat kun lukee pörssin suunta ketjua :bear::ox:

43 tykkäystä

Mennään samalla teemalla

@musa_2 kappaleella “winter is coming”

41 tykkäystä

Markkinaheilunta on raskasta myös analyytikolle

90 tykkäystä

23 tykkäystä

19 tykkäystä

Ruoholahden toimistolla voi olla vähän jännittyneet tunnelmat. :grimacing:

83 tykkäystä

reps kops :rofl::rofl: Tämä ansaitsi enemmän, kuin vain tykkäyksen…:grin::laughing:

3 tykkäystä

Antti-parka :smiling_face_with_tear:

74 tykkäystä

Askeleen lähempänä “Inverse Sijoittaja-Alokas” ETF:ää. Cramer jos on omansa jo saava. Nordnet nyt hereillä. :handshake:

18 tykkäystä

Tässä on mun ja @musa_2 vuoropuhelua lähihistoriasta. :grimacing: Onhan tässä jotain totuuden siementä… valitettavasti. :smiley:

77 tykkäystä