🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Olin tulossa laittamaan :frog:, mutta ehdit ensin. Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia sammakon köllötyksiä.

5 tykkäystä

ajattelin että loppu voisi olla: “siltä ajalta kun päihdekokemukset rajoittuivat vain Tiimarin hajukumiosastolle”

14 tykkäystä

Mielestäni Stockmann-sammakolle oli hyvät perustelut nimenomaan Kurssien… hehkuttelut-ketjussa, koska kurssi nousi osaripäiväsähläysten jälkeen 3 euron tasolle. Yleensä nuo tasahinnat innostavat piensijoittajia.

(Toiseen asiaan. Foorumilla on Sijoitusvirheet-ketju, jossa voi esitellä virheitä ja epäonnistumisiansa. Onko täällä Onnistumis-ketjua, jossa voi kertoa onnistumisistaan?)

3 tykkäystä

Aika lailla kaikki muut ketjut. Ja voi niitä onnistumisia leipoa epäonnistumisraporttienkin sisään.

2 tykkäystä

Näyttökuva 2022-08-08 174223

Se yks kaveri kenen jutut lähtee heti laukalle, kun inflaatio näyttää pientä kultaista reunaa kaiken synkkyyden keskellä.

Näyttökuva 2022-08-08 175021

Toinen ystävä, kuka muistuttaa edelleen maailman politiikassa olevista uhkakuvista ja muusta epävarmuudesta.

5 tykkäystä

Löytyy onnistumis-ketju, mutta se on kovin lyhyt.

3 tykkäystä

101 tykkäystä

Eikä tämä ole edes meemi…

15 tykkäystä

Lisää klassikoita! Tässä selitetään eri sijoittajatyyppejä:

Jälkipolville on syytä jättää informatiivinen tietopläjäys siitä miten JPow päätti voittaa Koronan:

8 tykkäystä

Stockmann kävi tänään 3€ yläpuolella. Sen kunniaksi hieman meemeilyä.

Edit: Lisättiin vielä mukaan muutama Stockkan huippuanalyytikko!

Edit:
Yleisön pyynnöstä vielä analyytikot kerran. En ikävä kyllä teidän kaikkien Inderes nimiä tiedä. :cold_sweat:
Ilmiantakaa itsenne, mikäli puuttuu.

Mukana lisäkseni mm. Jyrki Uurasmaa, Tane, legendaarinen @Warren_Fyffet, @kto, @JuhaS @timontti, @TJT, Tasque, Danny D, @_TeemuHinkula @lazyway, @LiveLoveTrade, @mattiboi, kuokkis, @Remmiinajo, Päivi Saarela, Aki Pyysing, #uunoturhapuro :flushed:, @OsakeKeisari, @Thana, @Arimatti_Alhanko @Sijoittaja-alokas, @Pohjolan_Eka
ja yks @Seinakadun_Keisari, joka ei tunnista kavereistaan kuin puolet. :sweat_smile::v:

31 tykkäystä

Kun yhdistää erään viime vuosien parhaimmista elokuvista järjettömään riskinottoon, lopputuloksena ei voi olla mitään muuta kuin mestaritason meemi :heart_eyes:

(elokuva on tietenkin Taistelulähetit – 1917)

20 tykkäystä

Jotkut ne vain menee itsetuhoisesti varoitusmerkkejä päin. Tänäänkin :saluting_face:

54 tykkäystä

Klassikko kymmenen vuoden takaa.

45 tykkäystä

Anteeksi, en muistanut siirrellessäni, vaikka itsekin olen stokkalaisia. :smiley: Kyllä tasalukuja pitää juhlia! :partying_face:


Oli vähän aiemmin viikolla keskustelua sammakoista ja sitten perustettiin tämä ketju, vähän niitä sammakkoja sitten olen siirrellytkin tänne. Minusta sammakkomeemit ovat kivoja… varsinkin stokkalaisena. :sunglasses:

Jos Kurssien ihmettelyihin haluaa laittaa stokkasammakon, niin voisiko siihen laittaa kylkeen tekstin tai kuvakaappauksen, vaikka päivän nousuprosenteista, niin ei-stokkalaisetkin tietää (ja minä joka olin taas pihalla :smiley: ), mistä on kysymys. :slight_smile:

Tämä uusi ketju on loistava, joka syntyi hyvän keskustelun seurauksena! :cowboy_hat_face:

33 tykkäystä

Puuttuu ainakin @TJT

2 tykkäystä

Ehdottomasti @TJT kuuluu mukaan remmiin. Luulin, että oli jo. Nyt on ilmiselvä virhe korjattu.

2 tykkäystä

Eikös lapin likat tehneet tuosta aikoinaan ennustebiisin,
Buy buy BBBY, BBBY good buy :moneybag:

15 tykkäystä

Lyhyt mutta riittävä oppimäärä miten osakemarkkinat toimivat:

45 tykkäystä

Kuulukohan tämä tänne osastolle. Aikamoista roastia FT:ltä :sweat_smile::fire:

41 tykkäystä

Matalakuluiset indeksirahastot olisivat kyllä mulle parempi vaihtoehto. :slight_smile:

image

edit: kirjoitusvirhe korjattu.

67 tykkäystä