🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

14 tykkäystä

78hif0

Taas yksi nousupäivä takana :rofl: mutta hiljaa hyvä tulee, varsinkin jos kevään osinko onkin odotettua suurempi :money_mouth_face:

26 tykkäystä

:joy::joy::joy: + :clap::clap::clap::clap: harvoin näkee tämmöstä neroutta!

5 tykkäystä

Verneri vs Mirko

44 tykkäystä

16 tykkäystä

Täytyy vastata näin asianmukaiseen ketjuun. :wink:

Edit: Piti mennä meemiketjuun mutta tulikin kahvihuoneeseen… :astonished:

Edit2: Kiitti @Sijoittaja-alokas :+1:

11 tykkäystä

55 tykkäystä

25 tykkäystä

17 tykkäystä

Tai sitten Ugandan kylteri on indeksimies pitkällä horisontilla. Mikäs sen parempi syy pukeutua aurinkoisesti päivästä toiseen. Jos kurssit laskee, saa ostettua halvemmalla. Jos kurssit nousee, omaisuus kasvaa. Jokainen päivä on pelkkää voittoa, näytti ympärillä miltä tahansa. Ugandan indeksimies tietää sen.

14 tykkäystä

kuva

14 tykkäystä

Yleensä mun salkun vilkaisupäivä on torstai ja katson salkun tilanteen illalla. Kyseessä on suhteellisen nopea ja ujo vilkaisu. Viime vuonna 90-prosenttisesti se oli surullinen hetki, mutta loppuvuodesta siihen jo turtui. :smiley:

Markkinat ja salkkuni ovat nousseet tässä, kun en ole nyt muutamaan kuukauteen sijoitellut mitään. IT-palvelusektoria(kin) olen tonkinut, eli ehkä sieltä ostan seuraavaksi jotain. :sunglasses:

image

15 tykkäystä

42 tykkäystä

Talenom-omistajat lukemassa tuoreinta asiakastiedotetta:

63 tykkäystä

Sillä välin Talenom bullerot:

49 tykkäystä

Lukee näitä @Pohjolan_Eka viestejä ketjussa kuin ketjussa, niin aina jään pyörittelemään, kuka on nimimerkin takana…

25 tykkäystä

Noh, eräs nuori mies oli käymässä baarissa ja kaunis nuori nainen tuli tekemään lähempää tuttavuutta. Tämän nuoren naisen sukunimi oli Ehjola ja nuori mies oli siis Ehjolan poka ja nimimerkki on tuosta tehty vänänsaannos. Eli mikäli asia kiinnostaa kovasti, kysy neiti Ehjolalta.

11 tykkäystä

Mikä on mun seuraava Hyzonini? :thinking:
image

55 tykkäystä

Yritin tehdä tekoälyllä foorumin Tesla-ketjulle oman taulun. Pyysin sitä tekemään kuvan, jossa karhu ja härkä taistelee Teslan edessä.

Kertoneeko fundamenteista vai sentimenteistä, mutta tekoälyllä oli vaikeuksia saada luotua karhua kuvaan lukuisista yrityksistä huolimatta.

Tein saman huomion.

53 tykkäystä

39 tykkäystä