🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Nordeaa, UPM:ää & Fortza-Vorttumia meemien:

kuva

…paistamattoman sellaisen…

5 tykkäystä

Olis ollut paljonkin kysymyksiä siitä miten yhtiö kestää kun asiakkaat menevät nurin ja uutena toimarina on alaisensa vahvasti polarisoiva jantteri, mutta päätin esseen kirjoittamisen sijaan tehdä hienon uuden kansikuvan videolle :smiley:

14 tykkäystä

Itse olen admicombull vähäisillä tiedoilla nojaten inderesin (Aten) analyysiin, joten tervetuloa admicomketjuun murskaamaan unelmani loputtomasta arvonluonnista ja haastamaan Attea. Olen mieluummin valmis vaihtamaan näkemystäni tänään kuin 15vuoden päästä (sijoitushorisonttini). Uskon Aten pystyvän vastaamaan tuleen tulella. Itse en tähän kykene

6 tykkäystä

image
Mad Beard GIF by Inderes Nokia Mikael GIF by Inderes

34 tykkäystä

60 tykkäystä

76 tykkäystä


Nokia Facepalm GIF by Inderes


34 tykkäystä

15 tykkäystä

Otin kuvan Fortumin tilaisuudessa. Kerrankin voi todeta että viesti johdolta oli selkeä ja helposti ymmärrettävä.

61 tykkäystä

Yun poiminta: " 9. Millainen on sinun osakepoimintaprosessisi askel askeleelta?

Meen hissillä 9 kerrokseen → Pelaan vähän pöytäfudista analyytikoiden kanssa → Alan huutelemaan, et onko kennelläkään hyvii casejä → Joku pitchaa mulle jotain kivaa, mä katon jonkun videon yhtiöstä ja luen analyysin → mietin sopiiko se mun sijoitustyyliin, eli onko laadukas liiketoiminta, joka kestää aikaa → teen päätöksen".

Sitten alla tyyliin omani menen jonnekkin laatupaikkaan lukemaan “analyysiä” esim. Ylilauta ja äkkiä all in :smile:

24 tykkäystä

image

46 tykkäystä

image

13 tykkäystä

Verneri oli hieman hyökkäävänä haastattelijana Kempowerin haastiksessa.

Vernerin makroilmeistä päättelen, että ei täyttä luottoa Kempowerille anna.
image

Ilmeasiantuntijana tulkitsen analyytikonkin ajatuksia:
"Annoinkohan sittenkin liian korkean tavoitehinnan…
image

44 tykkäystä

16 tykkäystä

No ainakin analyytikko vaikuttaa olevan innostunut tästä yhtiöstä, mitä katsoin haastiksen perusteella ja oli haastattelijakin ihan täpinöissään!
image

17 tykkäystä

image

151 tykkäystä

Hetken nauratti tämä Incapin sijoittajasivuilta bongattu kohta

138 tykkäystä

Toki, minä selitän asian morsianehdokkaalle:
I Can Explain GIFs | Tenor
Kun olen saanut selitettyä:
image


17 tykkäystä

Inderesin uusi palvelu on kätsy, jossa analyytikot kommentoivat meidän tuulipukujen salkkuja. Pääsin itse betatestiin ja lähettivät arvion salkustani kuvana. Sauli ja Juha vaikuttavat vakuuttuneilta poiminnoistani :muscle:

39 tykkäystä

MINÄ:

"Kuuntelen vähemmän niitä, jotka ovat aina “oikeas” ja esittelevät todisteena vain lyhyen aikavälin tuottoja.
https://twitter.com/Sijoittajalokas/status/1640946549185191936

MYÖS MINÄ:

Mun ei ehkä pitäis kuunnella itseäni. :man_shrugging:

19 tykkäystä