Sinne vain mato-nalle
Onneksi on Google, sen avulla löytää tärkeät tiedot nopeasti tiiviissä paketissa.
Ajattele positiivisesti. Kun kuoppa on tarpeeksi syvä niin lopulta pohja tulee jo pallon toiselta puolelta takaisin maanpinnalle ja siitä ei ole suunta kuin kohti taivasta.
Tuosta viime videolta sain vähän käsitystä makroilmeistä, miten Saulin mielestä markkinat tulevat menemään syvästä apatiasta tyydyttävään mörnimiseen ja lopuksi uskomattomaan euforiaan.
Tämän voi muuten tulostaa ja siitä voi sitten näyttää päivän (sijoitus)fiiliksen puolisolleen, jolloin puoliso tietää, miten hänen kannattaa olla.
…Itse olen usein toi puntaroiva kun mietin, että pitäisikö ostaa vielä yksi dipindipindippi.
Aku Ankka taulussa esitellään sijoittajan 10 minuutin aikana kokemat tunnetilat nykymarkkinassa, jos erehtyy ostamaan Nordnetin unlimited turboa tai sertifikaattia aivan liian isolla vivulla ja turhan tiukalla knokkitasolla.
Kun huomaat @Sijoittaja-alokas olevan isolla painolla mukana oman salkkusi yhtiössä
Tää tapahtu hieman ennen kuin Craig joutui poistumaan Hyzonin johdosta. Mä olin Vernerille tässä kokemusasiantuntijana.
Eipä tainnut lähteä tähän mukaan, nyt sais jo 1,7 dollarilla.
Taas paistaa risukasaankin