🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Aku Ankka taulussa esitellään sijoittajan 10 minuutin aikana kokemat tunnetilat nykymarkkinassa, jos erehtyy ostamaan Nordnetin unlimited turboa tai sertifikaattia aivan liian isolla vivulla ja turhan tiukalla knokkitasolla.

7 tykkäystä

28 tykkäystä

Haluamme härkärallikommentteja

52 tykkäystä

Eki on rento,
Eki ei hötkyile,
Ole kuin Eki.

The Book of Eki 1:8-10

48 tykkäystä

Kun huomaat @Sijoittaja-alokas olevan isolla painolla mukana oman salkkusi yhtiössä

the-office-michael-scott

31 tykkäystä
41 tykkäystä

Joko nyt mennään?! :money_mouth_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

13 tykkäystä

78 tykkäystä

Tässä on kattava mun tekemäni markkinakatsaus, johon ei edes Mariannekaan pystyisi.

12 tykkäystä

Margin callia yöllä

22 tykkäystä

Tää tapahtu hieman ennen kuin Craig joutui poistumaan Hyzonin johdosta. Mä olin Vernerille tässä kokemusasiantuntijana. :slight_smile:

Eipä tainnut lähteä tähän mukaan, nyt sais jo 1,7 dollarilla. :thinking:

19 tykkäystä

kuva
Taas paistaa risukasaankin

11 tykkäystä

44 tykkäystä

Kuka muistaa ns. vanhat hyvät ajat Qt-ketjussa? Tasakymppien bileet jne. 30----->170e

No nyt 40e ON RIKOTTU!! YLÖSPÄIN!

image

image

46 tykkäystä

Osui silmiin joulukuussa 2020 Juipin tekemä tekninen analyysi QT Groupista, kun sen hinta oli 50e. Juipin analyysi ennusti hinnan nousevan raketin lailla 120 euroon. Tämä ennuste toteutui hienosti ja hinta kävi parhaillaan jopa 179 eurossa. Tekninen analyysi muka vaikeaa?

Nyt vuonna 2022 QT Groupin kurssikäyrä on hieman kääntynyt, ja jos tehdään uusi tekninen analyysi perustuen EMA50 liukuvaan keskiarvoon, se näyttää tältä:

69 tykkäystä

36 tykkäystä

55 tykkäystä

Näin se karhu(markkina) hoidetaan, kunnolla vaan :hiking_boot: niin luikkii menemään :chart_with_upwards_trend:

31 tykkäystä

Eikö tässäki olla kuitenki jo huipulla ja jatketaan etenemistä kukkulan toiselta puolen nöyrästi alas ihan “omasta tahdosta” :smiley:

4 tykkäystä

Tämä audiohan kuulostaa aivan samalta kun katson salkun kuluneen viikon kehitystä… joka viikko tänä vuonna. :astonished: :fearful:

31 tykkäystä