Tervehdys!
Foorumia tullut seurattua 5-10v, mutta nyt oli pakko rekisteröityä
Itse sijoitin tähän ensi kerran, 2017 tai 18, en viitsi tarkistaa, mutta muistaakseni toisella kierroksella. 2019 sijoitin lisää ja viimeimmäksi vuonna 2022 otin muutaman vvk.
Yhteensä n. 15k€ (iso raha itselleni), tähän suteen laittanut, suurin sijoitus% tähän firmaan tullut laitettuna salkustani, ennen 2022.
Konvertointiin en osallistunut, koska ajattelin, että otetaan pari kiloa takaisin ennen kuin menee konkurssiin. Myönnän, että en ymmärtänyt kuinka vvk:lle voi käydä loppujen lopuksi.
Mennään vuoteen 2017. En ollut koskaan sijoittanut moisiin invesdorin anteihin, enkä mihinkään muihinkaan hömppiin. Nyt ajattelin vain maalaisjärjellä, että tästähän voisi tulla jotain?! Nyt vuoden sisällä tullut muutamia hyviä kommentteja ketjuun, ja ymmärtänyt että pelimarkat heitetty ajat sitten kaivoon.
OT: Ekat sijoitukset olen tehnyt pörssiin markka-aikana, joten ei ihan noviisi, vaikka noviisi olenkin. Harmittaisi kovastikin tämä, mutta onneksi siirryin lähes kokonaan vajaa kaksi vuotta sitten jenkkeihin helsingistä.
Nyt tuli sijoitettua lupauksiin, eka ja vika kerta Näitä lupauksia on monessa muissakin firmoissa, jotka ovat helsingin pörssissä, pelkkiä lupauksia, ne ovat sentään listautuneet … tyhmiä koijataan.
Veikkaukseni on, että tähän uuteen osakeantiin ei tule sijoituksia juuri mitään. Kiitos tämän ketjun, itse en sijoita yhtään enempään tähän. Pelimarkkoja tuli nyt hävittyä, ei haittaa, vielä ei kyllä naurata.
Tonnin voisin vielä sijoittaa, veikkaan että konkurssissa 3v sisällä nykyisen annin jälkeen