Epätoivoinen yritys herätellä kuollutta ketjua😅 Kuplat on pääosin saatu puhkaistua tällä sektorilla, että eikö ketään tosiaan kiinnosta kannabikseen sijoittaminen? Nyt on ainakin parempi aika hypätä kyytiin kuin parina viime vuotena. Taitaa aika monella olla niin pahat turskat takana, että pysyy siitä syystä kaukana näistä.
Tämä on huono linkki mutta googlettakaa itse lisää jos kiinnostaa. High Tide ja Meta Growth yhdistyy viimeistään lokakuun loppuun mennessä ja listataan TSX:ään. Metan osakkeet vaihtuu High Tideksi 0.824 suhteella. Näitä voi seurata tickereillä NACNF, META.V, HITI.CN ja HITIF. Senttiosakkeita, vaihto olematonta ja reaaliaikaisiin kursseihin ei minulla ainakaan ole pääsyä. Mutta uutisen tultua julki olen näitä seurannut ja tehnyt laskelmia. Arbitraasia on ollut tarjolla päivittäin. Itse ostin hätäisesti Metaa heti uutisen tultua julki viime perjantaina 15000kpl. No ei ampaissut nousuun vielä, mutta odotellaan tuota TSX listautumista… silloin käsittääkseni instikat voivat myös hypätä kyytiin?
E: Lisäsin tämän alla olevan linkin. Tuolla voi esittää kysymyksiä CEO:lle. En nyt ole varma loppuiko aika jo, mutta pitää käydä lukemassa tämä ketju kuitenkin.
No mitäs muuta markkinoilla tapahtuu… ei juuri mitään. Kurssit taitaa vain odotella paikallaan(laskutrendissä) positiivisia uutisia. GrowGeneration Inc ollut kovassa hypessä viimeaikoina. Aikamoinen kupla on syntynyt.
Nyt näyttää siltä että Meksiko laillistaa kannabiksen ennen jenkkilää. Kamala&Biden kaksikko, nämä kannabiksen vastustajat, puhuvat nyt dekriminalisoinnista(pakon edessä)… Saisivat kyllä herätä tähän päivään😅. Kanukeille tämä olisi kyllä todella huono vaihtoehto.
Voisitko @DayTraderXL jossain vaiheessa kun tarkastelet sektoria, laittaa TA näkökulmaa myös tänne? Lähinnä jos saat jotain mielenkiintoista irti. Tällä hetkellä ei taida vaan näkyä mitään ihmeellistä.