Kempower - Liikkuminen sähköistyy latureilla

Luulen, että Ionity on lukenut memon etukäteen. Isot operaattorit osaavat mitoitukset. Bloomberg juuri kirjoitti yhdessä Fastnedin kanssa, että autojen kehityksesta huolimatta käytännön teho (73kW) per asiakas jäävät aika pieniksi johtuen akun alhaisista lämmöistä. Suuri osa ei osaa lämmittää akkua ja siten jäädään paljon speksien alle, myös top25-lataajat. Tässä pari kuvaajaa ja linkki

https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2025-05-09/evs-rarely-charge-at-the-power-rates-automakers-advertise

Kun olit puhetta kiinalaisista latureista, InstaVolt käyttää BYD:n latureita ja BYD:n energiavarastoratkaisuihin yhdistettynä tästä saa ihan vaikuttavia ratkaisuja aikaan. Winchesterin Superhub 44 HPC, 160kW per kaapeli, 4MWh varasto ja 500kW PV:tä. Onko Kempowerilla vastaavaa referenssiä?