Keskustelua välittäjistä

Mikä suora osote classicin kirjautumiseen?

Nordnetin mobiiliappiin kirjautuminen ei toimi. Hienosti taas…

3 tykkäystä

Yritin tehdä rahasiirtoa Nordnetiin - ei olisi kannattanut tämmöisenä epävarmana aikana, kun palvelin pätkii muutenkin. Yhteys katkesi ja rahat tulee 1-3 päivän päästä Nordnetiin. Aivan käsittämätöntä uunoilua ja suorastaan anteeksiantamatonta! Minulla oli suhteellisesti pienet fyrkat kyseessä, mutta kaikilla ei.

3 tykkäystä

"Reaaliaikatalletuksissa on tällä hetkellä viivettä. Pahoittelemme viiveestä aiheutuvaa häiriötä. "

1 tykkäys

Tänään aamulla Nordean Investor jumissa, varmaankin Nokian takia. Olin halunnut myydä Wärtsilät pois, eipä sitten onnistunut. Puoli viideltä oli sitten myös Nordnet jumissa NYSE:n avautumisen ja Nokian myötä. Tietenkin näihin voi varautua, mutta silti ankeeta. Paljonko Nordeakin on laittanut rahaa noihin systeemeihin. Investor muutenkin aika köppönen.

Mikä olisi hyvä raaka-ainepapereiden välittäjä? Kriteerit, että kauppaa voi käydä 24/7 ja tuotteita on riittävästi ja seuraava kriteeri on, että rahan siirrot toimivat hyvin ja nopeasti ja firman olisi hyvä olla vielä luotettava ja edullinen. Mielellään vielä euroilla toimiva.

Yritin ostaa yhtä osaketta Nordnetin kautta Nasdaq OTC foreign listalta, mutta se vaatii puhelintoimeksiannon. Onko olemassa välittäjää, mistä näitä voi ostaa “normaaliilla” tavalla?

Esimerkiksi Mandatum.

1 tykkäys


Tässä @Seinakadun_Keisari vihdoinkin tää Bracket Order mitä oon yrittäny tehdä toimivaks! Edelleen herjaa “Invalid trigger price” eikä oo kyllä mitään hajua miksi. Jos joku näkee ongelman, niin sanokaapa ihmeessä!

1 tykkäys

Target Order siis toimii mutta Adjustable Stopissa on jotain pielessä.

Sulla on trigger price % suurempi kuin stop price % tuossa Adjusted kohdassa, voisiko olla syy?

1 tykkäys

Mä oon ymmärtäny, että tossa Adjusted kohdassa toi trigger price viittaa siihen, että missä kohtaan haluat, että stoppi siirrettään. Eräällä ohjevideolla on vastaavalla tavalla toi arvo korkeemmalla kuin Stop price.

Tossa siis yritetään sanoa, että kun ollaan liikuttu +0,5% voitolle Parent Orderiin nähden (Trigger), niin Stop siirtyy +0,1% Parent Orderin toteutushinnan yläpuolelle (Adjusted Stop Price).

2 tykkäystä

Kohdasta 18:39 alkaen :slight_smile:

1 tykkäys

Aa okei eli kun possa nousee entrystä voitolle niin tuo siirtää stopparia entryn yläpuolelle eli ns. takaa voitot joka tilanteessa?

2 tykkäystä

Jos osake siirtyy Toronton Venturesin puolelta Kanadan päälistalle tuleeko tämä 25 euron kulu Degirolla myös siihen? Vai ainostaan “alaspäin” mentäessä?

Hetkonen, jos sinun omistamasi osake vaihtaa listausta niin Degiro veloittaa jotain sinulta…?

1 tykkäys

Sitä tässä ihmettelen uutena Degiro asiakkaana. :thinking:

Tekisi mieli ostaa ILAa, mutta ko. oman palstan mukaan se on mahdollisesti vaihtumassa piakkoin Kanadan päälistalle.
Tai jos odottaisi jos sitä saisi kohta Nordean puolelta…

Just näin! Break-even SL:ään siirto käytännössä :slightly_smiling_face:

3 tykkäystä

Pistin IB:lle Message Centerin kautta ticketiä tosta orderista, katellaan jos ne saisi selvitettyä mikä siellä mättää :slight_smile:

Nordnetista sai vielä eilen ostettua Nokiaa myös jenkkipörssistä, mutta tänään yrittäessä tuli ilmoitus, että osakkeella voi käydä kauppaan vain Suomen markkinalla.( Kokeiltu sekä firman, että henkilökohtaiselta tililtä.)

1 tykkäys